Wednesday, January 8

While...

Borang Peer assessment untuk diisi. 


Assalamualaikum


Malam nie upacara Study untuk exam agak tergendala. Semuanya bermula dengan hujan yang menjadikan atmosfera di kolej begitu dingin sekali. Dengan tidak semena memutasi bantal dakap menjadi seorang pengoda yang sejati. Damn... aku terlena dalam rangkulannya. Habis rosak plan menuju puncak AF76.


Bila mood tak ada. Ini masanya untuk mengisi borang-borang yang akan dihantar minggu depan. Belek satu persatu borang yang kena isi. Oh, Peer's assessment untuk PPD. Ada lima orang mangsa yang wanblur akan buat penilaian. Sebagai konlusinya, just evaluate dan bulat je tempat kosong dgn score yang berpatutan. Kebulatan markah amat amat directly proportionate dengan power spek 568 untuk kedua dua belah mata. Andai terdapat sikit, sorry lah yer. Mungkin sebab silau. Spek lama tak buat baru. Silau... Nak tanda 4 tertanda 3. ehehekkkk...


Dikerakusan menanda markah. Tertiba terfikir...


Bagaimanakah aku disisi mereka? DIsisi kawan-kawan ku? DIsisi Dia yang satu?

Jujurkah aku?
Self-directed learner kah aku?
Betolkan leadership aku ni? kesukahatiship?
Bolehkah aku keep confidentiality dengan sikap bergossip-boy aku ni?

erk.


Mungkin. Esok kena parktis berbuat baik dengan orang yang nak buat evaluasi. Tertiba jadi jujur tidak semena. Menggunakan bahasa baku yang difahami orang masyarakat tempatan. Tertiba enjadi rajin melebihi Prof Wan zack. Tertiba menjadi proactive melebihi DIlenK. Ohmy... Dear wanblur... Tak payah nak pretend. DIorang dah evaluate dah. hahaha.. Tak payah nak hipokrit sangat. Kuku dan taring ko dah dilihat... erk... 


ps: Tertiba nak jadi baik. Tertiba rasa macam belum cukup PPD level dalam diri. Tapi, bab makan. Rasanya dah cukup. Buktinya? Tengok Waist circumference. ahahaha






No comments: