Sunday, January 5

Lima


Asalamualaikum


Hari ni genap 84 hari lagi sebelum peperiksaan ikhtisas atau kitaorang panggil Pro Exam. Selalunya kalau cuti hujung minggu je, confirm aku keluar pergi times square untuk main boling. Pernah satu saat, aku keluar pukul 4petang, dan balik kolej sekitar 7malam. Hanya pergi sana main boling. Release tension. atau. Buang duit. opsss... Hobi yang mahal nilainya selain photography.


Hari ni. Mula la selak-selak beberapa keping soalan ramalan yang dah berusia hampir 10 tahun. Berhabuk dalam kotak. DUlu masa masuk klinikal, semangat benor nak buat setiap kali posting.Tapi. Sayang seribu kali sayang. 84 hari sbeelum exam jugak baru nak buat. Pity me. 


Selai demi selai. Rasa soalan-soalan yang dijangka kuar (ada la dalam 5 soalan dari soalan sebenar nanti). Aku rasa macam kepala otak aku kosong. (najwa latif kena hack twitter ambang merdeka dirabai katanya). Rasanya. Aku belum layak untuk menjadi seorang houseman atau doktor. Banyak yang perlu dilakukan. Banyak gila yang perlu dipelajari. Muka stress kemain.. Tak caya? tengok gambar bawah..... (saja aku pakai rambut palsu)




Banyak benda yang ketinggalan pun masih sempat mengupdate blog. Hembattt sangat!! 

ok lah. Bini dah marah-marah tak study.


bubye.


Insyallah lulus Pro Exam bulan 4 ni. Cepat2 la boleh buat anak dan keluarga!!  (susun anak setiap setahun!!!)




No comments: