Sunday, January 12

Makan Free



Asalamualaikum


Hari sabtu yang lepas seperti telah dirancang. Kebetulan dengan fenomena Maniac selepas hari POstig Medical. Orang-orang berjawatan besar untuk program MUASRM aka program research dekat UKM buat makan malam untuk semua exco/ ajk bawahan termasuk dayang-dayang, hulubalang, kerabat diraja dan dif-dif kehormat. Lokasi kali ini adalah dekat Hotel Concorde, Kuala Lumpur Malaysia.


I Very excited bila makan free !!


Ni first time makan kat sini. So, dengan berkat GPS member. Berjaya sampai tepat pada masanya. Bila dah sampai, parking lot kat concorde dah full. Terpaksa park car dekat menara sebelah dia. ICMBBBB apa ntah... Parking fee quite mahal tapi murah dari concorde yang sebenar. Kitaorang kena bayar sepuloh ringgit untuk perentry. Kalau kat concorde, dalam duopoloh inggit. Nasib baik park oncorde penuh!! heee...


Overall konsep. Makan selagi boleh selama 3 jam. Bermula 730 hingga 1030. Sistem Buffet. Tak rugi aku pakai baju yang besar sikit malam tu. Boleh la makan banyak2 bagaikan tiada istilah Choking!! Overall, aku melantak ayam, meatball, grills, salmon grill, bebola ikan, fish ring, dan semua yang normal. Kalau makanan separuh masak, sushi atau sayur, memang takada den nak sentuhnya. very fussy okeyh!! cukuplah aku dirrhoea seharian sampai dehydrated masuk yellow zone sebab raw food. hahaaa... Kenangan dulu. 3 tahun yang lepas. 


Yang paling bestnya, ada satu band yang pergi dari satu ke satu meja untuk menyanyi lagu. Suara diorang memang gempak. Kuat, lantang, sedap sangat dan very ***** (tak tau nak cakap macamna.. best sagt). Aku rasa, kalau diorang masuk AF, confirm juara AF or finalist AF yg baru ni. Menangis atas kekurangan diri sendiri. Jauh bezanya (hiperbola berbola)


Tengah melantak. Budak2 ni riuh rendah nampak artis. Mula-mula Maya Matahari. Then, Azlee Jaafar / Azlee Senario. Hahaha... Habis dari satu meja ke satu meja kitaorang tangkap gambar dengan abg Azlee. Beliau sangat peramah dan layan jer. Kepala gila-gila jugak.. Very sporting. Walaupun dia tengah dinner dengan member-member dia. 

30 minit sebelum masa habis. Perut dah menegang bagai ada contraction nak beranak. Agaknya ini sakit nak meneran. Penuh sampai unable to tunduk. DIstended bowel. DIstended stomach. Saat-saat akhir dipenuhi dengan sesi bergambar bagai dah habis pro exam. RIuh sakan. Aku rasa, orang lain mesti tengok dengan penuh hairan. Kitaorang yang sangat kejakunan ini.. Anyway. Ini tahun akhir. Persetankan apa yang orang nak cakap. Just do anything yang tak langgar rules. 


Balik asrama dengan distended bowel. Kena guna dua pillow untuk tido. Saat tidur yang paling enak rasanya malam tadi... Tido tanpa mimpi. Tenang. Kekeyangan... Alhamdulillah. 


So, menulis dah tak da idea. Tengok gambar je lah erk. haha


Dari depan ke belakang : Abbas, Zhafir, Syahmi, Zulhilmi, Shawal shah, Imran, Nazrin, Qazreen, Kamarol, Azlee Senario, Muhaimin, Azrul dan aku.

Bersama penasihat program iaitu Prof Salam dan Prof Ruszymah








Alamak, Kenapa bulat sangat aku.??!!! Omaigod.... Nampak one Pack. 

The ladies : Liyana lily, Nadiah, aishah, aziyati, Prof Ruszymah, Tehah, Mah, fatin syahirah, syairah sulaiman, tehah datin, kema, syaza, alun, syuhada dan syeka rimau.


XOXO. - Lisa surihani @ladyyusri - Istanbul aku frust.


Masa untuk study dan study. Esok Isnin. New posting. Posting Finale.


Dear Kuda Biru.
Good luck Colorectal Team.

eh, Who want me to do Per Rectal ?? haha



No comments: