Sunday, April 25

khas untuk sahabatku..

kepada sahabatku 
duha aka White Princess
19 june 2004 merupakan tarikh persahabatan kita terjalin
sekarang 
dah hampir 
6 tahun kita bersahabat
bermacam macam masalah dan benda happy2 telah kita lalui
dulu
kita selalu kongsi masalah
skunk payah sikit.. sebab ko selalu sibuk
actuaally.. aku yg bersalah
aku yang x dapat bahagi masa aku dgn betul
take time to adpt to this new world ( bukan mawi worl)
world of medicine
maaf yer kawan..
aku tahu masa hang perlukan aku
aku add facebok hang
aku ada frentser hang
myspace x dak plak
dan.. keep blogging yer
im following u
aku nak minta maaf
dan

THANKS FOR BEING MY SAHABAT







AKU tak pernah panggil hang kawan
aku panggil hang sahabat
sebab
kawan boleh cari bila bila
kawan boleh jumpa mana mana
kawan boleh buang bila bila ( i means berpisah k)
kawan kurang boelh dipercayai

tapi
ko duha..
jaga WJ baik2..
jangan tokak dier sangat.. sakit..

kau SAHABATku kerana
ko satu satunyer sahabat aku
sahabat masa senang
sahabat masa susah
sahabat yang tak kisah
sahabat yang suka meronggeng
sahabat yang suka melalak
sahabat yang sentiasa have time for aku ( tp aku yg x dak utk hang)
sahabat yg payah nak putus tali persahabatan itu
sahabat yang bermakna
sahabat yang istimewa
sahabat yang putih ( saje nak bg hang kembang woi duha.. aku plg putih)
dan

ko sahabat aku dunia akhirat

"... aku benci hang, aku benci hang.."
( ayat yang aku selalu nak dengar dari hang,
hanya untuk sahabat dan sahabat)


ini ada sajak aku ushar ushar dalam aku punya blog rahsia aku
khas untuk semua.. 
untuk semua kawan-kawan aku
(lets love in your heart oweyz ok)

i don't wanna go another day
so im telling actually
what is on my mind?
seem like everybody breaking up
throwing their love away..
but i know
i got good thins right here
that's why i say...
nobodu gonna love me better
i must stick with you forever
nobody gonna take me higher
i must stick with you
you know to appreciate me
i must stick with you, my baby
nobody ever made me
fill this way like you did
i must stick with you..

~ nukilan wanblurose@ 13 october 2006~


hatiku kini sunyi,
hati ini merintih dari dalam
adakah aku yang bersalah?
adakah aku terlebih daripada yang sepatutnya?
hati aku kini semakin bersedih
patutkah aku yang pergi daripadamu?
maafkan aku andai impian kita dahulu
impian yang sama sama kita anyam dahulu
tidak dapat aku penuhi
maafkan aku sayang..
andai hatimu telah ku hancurkan
andai kegembiraan mu ku ganti dengan kesedihan
aku hanya milik dirimu
dari dulu hingga sekarang..
hatiku kini sunyi
hatiku ini sedih tanpa kehadiran dirimu..
walaupun sekejap..

andai engkau masih ingat kisah kita,
mula mula aku ingin propose dirimu
aku malu.. namun
dirimu meminta masa.. 
meminta tempoh
diri ini tunggu..
akhirnya..
diri aku ini diberi sedikit ruang untuk mencuba
aku gembira
aku sangat sangat gembira..
sejak itu
kehidupan kita bersama bermula
banyak yang kita lalui
banyak kenangan kita bersama

andai engkau masih ingat kisah kita,
dahulu.. ramai yang membenci perhubungan kita
kita menjadi bencian orang
tapi
kamu kata kan..
biarlah mereka dengan mulut mereka
kita tetap bersama yea..
aku turuti hajatmu
kamu telah banyak mengajarku tentang cinta
sebelum ini
tak pernah aku merasa cinta semanis ini
tak pernah aku merasa sebahagia ini
dan
tak pernah aku merasa cinta yang setenang ini
aku akui
diri ini pernah melalui
pelbagai kisah cinta
namun.. belum pernah aku lalui sebegini
kisah cinta yang tersangat-sangat istimewa untuk diri aku
daripada seseorang yang sememangnyer aku telah kicewakan..

andai dirimu sudi memaafkan diriku
diriku sudi
kerana..
engkau kekasih hatiku
dan
cinta sejati aku
yang aku cari selama ini..

maafkan aku sayang...
tangisanku untukmu sampai keakhirnya..

~nukilan wanblurose@ 21 august 2007~


huhuhu...
saje jer nak kongsi
koleksi sajak sajak yang aku dh buat
dalam 1 blog private aku 
yg semuanyer tentang love
sajak
hanya aku jer boleh log in
hehhe
saje nak tunjjuk cikit bakat kat followewr aku

enjoy yea..
(wanblurose sangat2 mengharapakan sokongan serta komen dan pendapat anda semua)

bubye..
salam sayang dari wanblurose
salam ospe dari wanblur



4 comments:

mar said...

nice..sweet..

dzuha ghanim said...

aku sgt benci kt ank!!!pls del my photo!!!buruk!!!!

Shazwan Azizan - wanblur said...

o ok.. :(

dzuha ghanim said...

tq =)..heee~