Monday, April 26

hari ini kira bersama, esok,,..

entry nie aku tujukan kepada kawan kawan aku
yang same sama kena ragging time MMs
yang same same bersatu time perang Dectar
yang same same x ber[eluang mandi sungai time PPd kem
yang same same berpanas time Module Pharmaco
dan
yang same same blur time History taking 
dan
yang same same bersuka ria  time berkelah dan jamuan

aku sebenarnyer
ntah lae..
aku rasa.. nanti mungkin kita
ada yg lulus
ada yg terpaksa resite
dan
aku paling takut.... aku mungkin repeat
oh.. tidak.. aku akan berusaha untuk tak
aku x kuat macam yg lain

aku tibe tibe rasa sedih
sekejap jer kan kita bersama
kalau dulu..
dari form 1 till form 5
5 tahun kawan same jer..
tak payah risau
tak payah sedih
tapi..
la  nie.. baru pejam celik pejam celik
dah nak berpisah
aku mungkin bersama korunk semua..
aku harap sangat
tapi
andai itu terjadi..
maafkan aku  jer
aku dah try the best
aku berserah jer skunk

mungkin korunk rasa aku main main
tapi..
mungkin betul cakap korunk
aku x rajion macam korunk
aku malas
aku main main
suka dating
aku suka g times
aku tahu
aku bersalah
aku harap sangat2 aku berjaya
kali ini..

kepada yang mengenali aku
merekaa tahu
macamana aku dah berusaha untuk sem ini
wlaaupun aku x macam korunk study study jer
tootop laptop
tapi..
aku dah cube habis baik..

andai kata
ada natara kita yg terpaksa pergi
maafkan lah aku
maafkan aku..
aku akan cube yg terbaik sampai ujian resite
ok??

ada sajak untuk kawan kawan yang aku sayang

masihkan kau ingat,
dahulu kita bersama same
mendaftar di bangi?
masa itu, kita tak kenal lagi
semua pakat pakat sombong
semua malu malu
kalau kawan kawan masih ingat
dahulu kita selalu kena lari lari turun bus
kolej kita jauh..
kita selalu kena marah marah
bukan salah kita..
bukan salah kita
yang salah hanyalah yang megatur jadual
mereka tak fikir tentang kita
kita dianak tirikan
nasib baik ada kawan kita..
keris mas..

masihkan kawan kawan ingat
dulu bila ada yang lambat
diorang kena denda
kena \ketuk ketampi
laki pun ada
perempuan pun ada
kita mas atue tak kenal lagi
yang kita kenal.. hanya lah ...
masa itu..
kawan kawan kena denda
kena ketuk ketampi
ramai yang antara kita yang tengok
gelak gelak kat belakang
tapi saya
saya tak tengok
saya tahu
hari nie hari korunk
esok mungkin hari aku..
maaf... aku ada rahsia sendiri
aku kecian kat kawan kawan aku

kawan kawan masih ingat kah?
masa kita mula muula datang KL?
aku budak kampung
KL merupakan kebebasan ku
kita naik bus ramai ramai
then
polis trafik ikut kita
rasa best sangat sangat 
aku rasa bahagia sangat
memang tak tido time tue
kan?
kawan kawan masih ingat ka??
mungkin aku budak kampung, aku ja yg rasa seronok
aku happy.. aku rasa diri ini dihargai
sebab
sebelum ini
tak pernah sesekali diri ini dihargai oleh sesiapa
aku selalu sedih sorunk soruink
selalu nangis malam malam
tapi
kali inio.. aku senyum..
aku gembira
terima kasih kawan kawan
sebab same same bersama aku tengok polis trafik
dari bangi ke KL

kawan-kawan masih ingat?
kita kena jalan kaki ramai ramai ke fakulti?
kita semua pakai baju formal
PC PC baju biasa
mana aci..
tak adil kan..
panas sangat sangat
tapi..
itu juga jadi kenagna buat aku
aku dapat tengok KLCC live
aku suka
first time aku tengok HKL
besar
dan
kali kedua aku pijak tanah UKM
aku rasa sangat sangat gembira

kawan kawan masih ingat?
dulu kita sama sama masuk kem pp
dekaat UK
Ulu kenas perak
ingat lagi tak?
pertama kali aku kenal kawan kawan aku disini
aku sangat menyanjungi Thiru dengan konfidenyea
aku suka tze kerana gila gila macam aku
aku rasa tenang dengan fatimah
aku rasa okey dengan mun
aku rasa blur dengan naiim
aku rasa happy dengan wu lin
aku rasa oyeehhh.. dengan nithiya
dan
aku rasa selamat dengan ooi
semua nie kawan kawan aku
1 sem kami bersama
1 sem kami penignkepala time PBl
kami benci PBl.. betol tak?
tapi..
sekarang...
aku just harap
Doktor Rocket tak hilang macam tue jer..
aku masih simpan benda kita yg kena pijak2
aku x kisah kotor ke
aku simpan sebab tue tanda
korunk semua kawan kawan pertama aku di ukm
aku rasa gembira dengan korunk
korunk semua selamat berjaya yea..
aku tahu korunk semua boleh
cuma..
aku akan cube
dari belakang untukbersama sama korunk
tapi..
andai kata...
maafkan aku yea
i will try my best

kawan kawan masih ingat?
1 sem kita belajar benda yg baru
kita ada alif as kketua
kan?
ingat tak?
aku masa ini sombong
tak kawan ramai
sekarang..
aku nyesal
maafkan aku kawan//
andai aku x sombong dulu
mesti kita kawan lama lama kan..
hurm.. im sorry..

kawan-kawan masih ingat?
macam macam suka duka kita bersama
kes geng artis
kes mencuri
kes lokar Pdal yang sangat2 bangang
kes kafeteria fakulti mee bersama siput
kes makanan mahal
kes tudung
kes aurta
kisah kita jamuan hari raya?
kisah kita ramai2 berebut nak balik
kisah kali pertama syok ambik patient dekat HUKM
kisah kita bersama sama makan yee sang 
kita dapat angpau
kita dapat limau manyak manyak
kisah homestay Hl
kisah cerul?
kisah neram 1?
kisah neram 2?
kisah study week?
kisah g sogo habis 200?
kita ekonomi gawat akhir2 sem 1
kisah MMp
kita same same sokong seha
kawan kawan ingat tak?
kita bersama same
time susah dan senang
tapi,..
aku sedih skunk
ada antara kita yg telah mencemarkan kenangan kita
ada yg jadi talan 8 muka
aku benci dia aku benci dia


kawan- kwan masih ingat?
diri ini?
aku adalah wanblur
mohamad shazwan bin azizan
aku insan yg lemah
tpi
aku telah dpt kesempatan bersama korunk
aku harap
aku terus bersama korunk
maafkan aku yer..
aku tahui
aku dah kacau ramai orang
maaf yer

(malam -malam terakhir ini diri aku rasa sangat sangat sedih. tapi, tengok kawan kawan lain yg happy, aku pun happy. aku sedih sebab aku takut sangat snagt
aku takut..
perkara itu terjadi
aku harap x
maafkan aku andai terjadi
anggap la aku sebagai memori kalau terjadi
tolong yea..
padam semua memori dengan aku

selamat berjumpa lagi..
(harap-harap kita di tahun yang sama...)


No comments: