Friday, April 16

hari ini, aku rasa betul-betul ...

hari ini
aku bangun macam biasa.. lambat
bangun kira2 pukul 10.50pg macam tue
awal bg aku
lambat bg orang lain
cepat2 mandi berbekalkan sabun yg ada lg 0.01L saje
memang sedih...
tak pe.. bertahan badaq

berpandukan kepada message nie, 

kredit dah habis, 
nanti g kat tingkat 3.. ok??

hurm.. pukul 11 pg siap2
1130 dah sampai fakulti.. cepat tak??
hari ini aku kena g binding folio Hm..
foilio hm
penat buat.. (aku dan geng2)
memang mantap.. 40 muka surat
mantap sehh...

then, 
hari ini
aku sangat2 rasa terlalu dekat dengan ......
tiba tiba
benda yg aku nak sanagt selama ini dapat
aku dpat
aku x sanggka
hurm..
terima kasih yer..


malam nie (baru jer habis)
bacaan yassin dan solat hajat medic



hurm..
skunk nie nak g study Hm..
sikit
jom
aku mungkin dah lambat plak bukan laptop
nak simpan dalam almari
minggu last exam.. after exam last
24/4/2010.. aku buka nak bloging balik yer

bubye semua

hati ini terasa sangat-sangat sedih
hati ini terasa sangat-sangat gembira
hati ini terasa sangat-sangat dekat
hati ini.. hanya aku yg tahu
akan ku simpan hati ini sendirian
aku adalah wan

mohamad shazwan bin azizan


ni adalah emo.. wanblur

dan dibawah adalah rasa hati yang saye kongsi dengan
kawan2 seperjuanagan yg lain..
medic ukm
09/14


(p/s: hasil nukilan imran faisal)

selamat berjumpa lg 1 minggu dari sekartang


jangan nagis nagis



No comments: