Saturday, April 17

aku dan ditinggalkan..

aku dan ditinggalkan,
aku adalah wanblur
ditinggalkan??

??

tak mungkin.. 
aku dan dier skunk nie ok
makin hari makin cinta..  cheewwaaahh..
huhuhu

sejak kebelakangan nie,
aku selalu terfikir
kenapa ada member kita sendiri
yang dulu sehati sejiwa
turun bus sekali
g makan sekali
g kuar sekali
g fakulti sekali
tibe-tibe...
ia menjadi pisau yg menghiris hati dan perasaan
kenape yer??
korunk penah alami tak??

aku tak pernah alami secara diret
aku indirect recipient
semua kawan-kawan aku
yang aku sayang
walaupun depa ada cakap2 belakang
aku tak kisah
aku tahu asam garam kehidupan
umur memang same
tetapi.. pengalaman hidup yang membezakan seseorang
aku tak kate aku perfect
aku tak kata aku sempurna
aku just tahu menilai sesuatu tanpa perlu kecikan hati aku
aku tahu..
mana boleh kita cerita dengan member2.. tak ade kutuk2
mane bleh tak ada lawak2..
semua tue wajib dan wajib ada
saya tegaskan lagi disini
SEMUA ITU WAJIB ADA!!
bangunya saya disini sebagai.. (tibe2 cikgu ariffin terbanyang diminda)
huhuhu
tanpa cikgu ariffin, siapa lah aku
kata cikgu epaint,
kitalah yang menegakkan bahasa dan budaya kita
cintailah bahasa malaysia
bahasa malaysia lambang keunggul;an bahasa melayu
huhuhu

dah melaluk dah
kan dah cakap tadi.. 
kalau tak melalut 
mane best.. betol tak??
kalau tak melalut juga
mane best blog aku.. 
sampai x kelip2 orang yang sedang bace nie.. (bace jer?? follow ler.. promote cikit)

hurm.. aku jenis tak kisah
aku tahu
aku budak sekolah agama.. hampir lah..
tapi aku jadi macam nie
tapi.. jangan pandang rendah kat aku
hari nie hari aku..
esok lusa.. 
korunk belom tahu..
hehehe.. (p/s: kepada sesiapa yg berkenaan)

kepada si dia yang mulut becok
mulut masam
mulut haram jadah
mulut tak sayang mulut
mulut ala2 B@#i
jangan dok berlagak baik
dalam facebook konon-konon baik
post gambar islamic2
komen islamic
tak x marah ko tulis islamic..
aku suka
aku suka bila orang peringatkan aku tentang dier
aku suka walaupun aku begini ( aku seorang emo)
aku suka dier komen2 tue
tapi..
JANGAN TULIS ISLAMIC ISLAMIC DALAM FACEBOOK DAN CAKAP KAW KAW ISLAMIC..
TAPI
YOU ARE LIKE B@#I TO ME!!!

sebab
ko cakap x serupa apa yang ko nak orang anggap ko
sebab ko rasa diri ko tue bagus sangat
aku tahu
aku fail
aku x bangga aku fail
aku tahu
aku x hebat macam ko.. (walaupun ko pun fail)
tapi
plesz
pleezzz
jangan dok cakap2 belakang
jangan cakap macam haram jadah!!
boleh tak??
perbaiki diri itu dulu seblum perbaiki orang lain
kalau ko nak post islamic2.. no hal
aku suka ja
tapi
post post la juga
ingat diri itu
bersihkan lah..


tolong yer
tolong same same kita perbetulkan diri itu
jangan cakap jer lebih2
tapi
ORANG MAKIN BENCI KO DALAM DIAM TAK DIAM!!

SOORRYY KEPADA KAWAN-KAWAN
AKU TEREMO SIKIT
OK?? 
HARAP KORUNK PAHAM DAN BUAT2 TAK NAMPAK YER AYAT2 YANG PATUT DISENSOR.. 
HEHEHE

ok ok
aku tukar!!
BERTUKAR.. JD BAIK BALIK
HEHE.. BAIK la sangat..

jap.. jap g aku sambung balik
nak g satu tempat jap.. jap jer yer
jangan lari ppalk..

5
..
.
.
.
.

4
.
.
.
.


...

yae.. sya kembalik
eh... yea.. aku dah kembali...

nak cerita ape ek?/ 
dah lupe suda
aku x sempurna
smua orang x sempurna
tetapi
kita perbaiki diri
ok??

nak dengar satu cerita? cerita 4 orang kawan
nak ke tak nak.. aku nak jugak!
this my blog.. my kucing
hehe

cerita ini tiada kaitan antara yang masih hidup atau pun yg telah meninggal dunie

dahulu terdapat 4 orang kawan. 4 orang kawan karib. 
sebelum mereka masuk ke sekolah menengah
mereka tak kenal satu sama lain
tetapi
disatu tempat di Uk
mereka berjumpa
mereka berkenaln since minggu orientasi
kena ragging same same
kena lari same same
kena pulau same same
dan
takdir telah menetukan mereka
mereka dapat tinggal diasrama
dan 
Allah itu maha besar
maha mengetahui
mereka telah berkongsi bilik
1 bilik 4 orang 
semasa tingkatan 1
semua mereka baik baik
2 orang sudah berpunya
1 masih belum merasa apa itu cinta
dan 1 lagi.. ada cinta tp mencari cinta yg lain
tak puas
tahun pertama mereka as tingkatan 1
tanpa banyak halangan
study jer memanjang
aktiviti koko banyak sangat
prep.. sibuk juga
lame lame.. 4 orang kawan nie 
makin hari makin jauh
bilik same.. dekat.. tapi hati jauh
mereka kalau ndulu berempat..
bukan merempat dah skunk nie
mereka skunk dua dua
A dan B satu kelas
C dan D satu kelas
jadi..
ada time..
cikgu buat kelas.. jadual tak same
jadi berdua la.. berdua lg baik
(teringat lagi acha.. berdua dengan mu.. itu lebih baik.. lalala~~)
tapi..
A dan B masih lg rapat dengan C dan D
just time tue.. begitu mencemburui
walaupun tak same. tetapi.. masih 1 team

mereka masuk tingkatan 2
one out of four..
mula menunjukkan dan membenihkan perasaan benci dalam hati 3 orang lg kawannyer..
bukan sebab apa..
just sebab..
dia tak sedaq diri.. player
player.. ( playbor or playgirl??)
dia macam tak puas hati dengan kebahagiaan orang lain
kalau A dapat bear... kecik jer.. mesti C akan nak juga
(untuk makluman C adalah yg berpunya tp yg x cukup aka tak puas)
kalau kawan kawan dapat bear, dier mesti nak juga
sanggup plak tue.. suruh kekasih hati belikan..
sebijik!

aku kata
BEAR SEBIJIK!
SERUPA
SAME KALER
SAME SIZE
SAME
MEMANG PENDENGKI BETUL!!!


hurm..
apa apa pun mesti dier nak
dia rasa dier x ley kalah dengan kawan2
hey bro.. lupa pikir sikit
orang lain kadang jer nak bg bg barang2 loving2 nie
bukan sentiasa
pahgal ko jeles sanggap???
kot yer pun teringin sangat
suh jer kekasihmu itu beli yg lg bagus
AKU TAK SUKA ORANG MENIRU
(kalau time exam... muskulo aku suka )


dah dekat nak habis form 2
asrama pun dah kena cari bilik
sape yang aktif.. masuk la dalam
sape yg tak.. dok rumah jer.. ulang alik balik sekolah
time time
begini sepatutnyer.. C nie buat lae perkara yg orang akan ingat kat dier
better dia buat perkara yg orang ingat.. oh C.. aku rindu ko
tetapi
dia skunk makin BENGKERK!!
A,B, dan D tak dpat duk asrama sebab tak join pape..
masuk taekwando pun kalah.. nak masuk asrama macamnaa..
C ini telah buat kawan2 dier
A B dan D
rasa
SERONOKNYER DOK JAUH JAUH DARI C
TENANG JIWA
TENANG HATI

(tengok nie...  dalam tak sedar.. C telah membuat orang sakit hati dan benci dier)

korunk kena egur dier..
atleast after final exam
sebelum korunk blah x dok asrama
korunk mesti gtau dier
bg dier sedaq cikit
bg dier reyau sikit
(i means nangis)
kalau dier marah pun,, tak per..
bukan 1 bilik dahjanji
A B D telah jalankan tanggungjawab as frenx
frenx never die
ok??
betol tak??

panjang la plak entry nie
(hurm apa lg yer??)

hurm.. idea datang la kedalam mata ku

.
.
.

moral of the story..
kepada si C..
berubahlah.. kawan kawan anda semua sayang anda
tak perlu aku letak gambar ko kat sini
kami semua sayang ko
biar lah..
ko baca or terbaca entry nie
ko terasa!!

AKU MEMANG NAK KO TERASA

kesian kawan kawan ko
mereka sayanbg ko
ko kena berubah
or
mereka akan lupakan ko
ko ingt orang selain 3 orang tue tak tahu??
semua dah tahu

MULUT BECOK
MULUT JAHAT
KO MEMANG JAHAT

mereka semua nak gtau ko..
jangan memburuk burukkan seseorangboleh tak???
seseirang yg ko tak kenal.. (kalau kenal.. tak pe ar.. macam aku.. berani ko kate macam2 kat member aku Z)
aku nampak ko aku maki depan2..
boleh tak jangan mulut tue rasa baik sangat
ko macam haran jadah
boleh tak ko setia?? jangan nak benda nak pape jer "sayang.. sayang.. i love u'
bila x dak pape.. ko buang dier.. "I NAK BREAK.. BREAK LA"
kesian kekasihmu itu..
kalau ko kapel.. jangan layan yg lain la... ada kekasih tp usha usha yg lain..
dalam hati kata sayang suka dekat orang lain
pleesae lae..
JANGAN BIAR SI DIA TAHU DAN KATAKAN
" AKU BERASA RUGI JD KEKASIHMU"

dan
bila ada kawan kawan ko yang baru start nak tumbuh benih benih cinta
cinta sesame manusia
ko tak payah la nak cerita
buruk burk tentang bakal love dier dekat kawan itu
macam la ko tahu sanagt
ko pun...
player
nak nasihat orang... nak buruk2 kan orang
apa kata ko bg cikit nasihat cinta kat kawan ko
tips tips..
ko kan banyak kekasih

KEPADA SI DIA..
YG AKU MAKSUDKAN..
BERUBAH LA
AKU MINTA SANAGT SANGAT
BERUBAH OR AKU MAKI KO DEPAN2
AKU JENIS TAKJ KISAH
AKU MEMANG JAHAT
AKU TAU
AKU MEMANG X BAIK
AKU TAU
AKU MEMANG X SOPAN DAN ETC
AKU TAU

AKU NAMPAK BAIK
TAPI
KALAU KO NAK TENGOK AKU BENGANG
NAK TENGOK AKU MAKI KO DEPAN2
NAK BG GAMBAR KO DOK DALM BLOG DURJANA NIE
TRY AR...

LAST ENTRY..

SEMOGA KO SAME MACAM APA YG KO POST POST DALAM FACEBOOK DAN LAIN2.. BIAR BADAN KITA.. BIAR HATI KITA BAIK.. JANGAN BG ORANG LAIN ILMU, TAPI X AMAL
ORANG YG BERILMU TAPI TAK AMALKAN..
SAME JER MACAM SAMAPAH MASYARAKAT

KATAKAN TIDAK KEPADA SAMAPAH MASYARAKAT
IAITU
SI MULUT BECOK!
BERLAGAK BAIK
PERANGAI HARAM JADAH..

p/s: saya mohamad shazwan bin azizan ingin memohon maaf kepada pemilik blog yang saya tercuri ayat2 dier.. saye minta maaf sangat.. saya dah delete post kamu itu. saya minta maaf.. kalau nak royalti.. boleh mintak.. telefon 017-5329412. saya mengaku salah menciplak karya anda. dan semua post dalam blog nie adalah untuk semua orang. tiada hak terpelihara kerana segala segala nyer adalah datang dari SOMEONE.. dan saya bertanggungjawab keatas semua penulisan saya dalam blog nie. saya buat pengakuan ini dengan kerelaandan tanpa paksaan sesiapa.
dan kepada pembaca setia
jangan lupa follow my blog
baru 4 orang kot follower
kalau rasa menarik.. gtau member2
kalau x menarik... bace jer.. jangan follow
saya berbesar hati anda semua meluangkan masa
untuk mebaca blog yg ntah pape nie

dan akhir sekali
nak cakp

AKU SAYANG ALLAH
AKU SAYANG RASUL
AKU SAYANG ISLAM
AKU SAYANG MAK
AKU SAYANG AYAH
AKU SAYANG ABANG BI
AKU SAYANG ABANG YON
AKU SAYANG KAK MIMI
AKU SAYANG SYAFIQ
AKU SAYANG TOK ALOR MERAH
AKU SAYANG TOK WAN POKOK SENA
AKU SAYANG BAKAL ISTERI AKU..maryani
AKU SAYANG KAWAN KAWAN KU
AKU SYANG MUSH MUSUH KU.. (SORUNK JER)
DAN
AKU SAYANG SESIAPA SAJE
SAMA ADE DIER BUAT BAIK OR JAHAT DENGAN AKU
SEBAB
AKU ADALAH WANBLUR
WALAUPUN AKU BEGINI,
HATI AKU MASIH LEMBUT MACAM APA??
MACAM APE??


HATI AKU = HATI TISU


WASSALAM.. DSRL OH DSRL.. KO AKAN JD AWEK AKU KEDUA SELEPAS ANIE..ANIE AKAN ADA MADU NANTI 4 SEM.. SKUNK BARU 2.. SABAR SBAR..
NAFSU SUDAH TAK TERKAWAL UNTUKMU 
DSRL NIKON D90
hehheee


JOM BELAJAR MUSKULOSKELETAL
PG ESOK= PATHO
PTG TILL MALAM = MODUL METABOLISM


SELAMAT BERJAYA SEMUA


I LOVE YOU
YOU..
AND YOU
SO SO MUCH
AKU X KISAH AKU GAY KE APA
JANJI
AKU SAYANG SEMUA
LELAKI DAN PEREMPUAN


I LOVE YOU ALL..
THANK YOU TO ALL MY FAN
WANBLUR FANCLUN (WFC)


HEHHE

No comments: