Thursday, April 15

aku dilanda kemalasan..

hari nie aku nak beremo sikit
boleh tak?? 
kalau tak boleh pun, aku nak juga.. 
hahaa

hari ini dan semalam
memang berbeza
rabu dan khamis
semalam aku habiskan 7 lecture note dan hafal n ingat
hari ini 3 lecture note jer.. fahaam tp x ingt..
hurm...
kenapa jd macam nie??
tak paham aku
hati jd stress..
jiwa meronta2 sebab tak ley masuik
otak hampir tepu tepung tue
hurm..'
apa yg aku ngarut nie??
adakah aku sewel??
adakah aku dah mereng??

hurm.. 
peringatan aku kepada yg x ambik medic
pikir pikirkan lah
tanya sama pokok./ buat apa!!
tanya pada hati
tanya pada jiwa
dan
tanya pada power.. (tingat team power rangers time ppd)

ADA BRAN???

hurm.. 
kepDA yg dah ambik
jom kita same saame memaksimakan penggunaan otak
jiwa
perasaan
dan
pemikiran kita
jom jom///

lagi 2 hari nak exam.. hM..
HM o HM
hurm.. then tinggal 1 hari je untuk
FINAL EXAM>>

GUD LUCK ABC

p/s: hari nie ayah angkat aku masuk hospital. sebab demam dan sakit kerongkong.. aku rasa macam dier kena Streptococcus pyogenes...

betol kah??

k ar.. nk g mandi plak
dah membusuk di katil
hahaha

bubye

[hate.jpg]

No comments: