Monday, December 14

Permulaan yg sedih untuk pengakhiran yang penuh harapan...

Hari nie hari pertama aku belajar semester dua tahun satu sebagai pelajar perubatan. Tentu korang t'tanya2.. Mengapa aku dah lama tak menulis blog? Dan, mengapa tajuk kat atas nie sedih ja kan..




Aku sebelum nie cuti semester 1. Semingu lebih ja aku cuti. Tak cukup. Sb cuti nie mimi kahwin. Jadi tak dapat p jalan2. Aku tingin nak p bkelah. Rindu tambah mengidam.. Mimi kahwin 10 dec arito. Khamis. B0leh la. Agak meriah untk majlis yg agak besar. Hurm, skunk dia dah g l0nd0n. Ik0t orang tua ( abg ipar aku).. P selama 6 bulan. Best2. Salji dan sejuk...




Aku baru ja dapat keputusan final exam sem 1. 3 lulus 1 gagal. Pharmaco kantoi. Sedih sgt2...

1 comment:

The one and The only......... said...

rilek lah bhai...........
satu je..insyaALLAh blh lulus nye....
aku doakan kau