Friday, December 25

napa aku selalu pening dan migrain...

aku pun  tak tahu, mengapa sjak kebelakangan ini aku selalu pening2 dan migrain.. tiap petang msti aku tidur sebab sakit kepala.. sangat2.. ramai yang tak tahu..  aku selalu tidur.. bak kat seorang sahabat aku. narcolepsy.. huhuhu..  


duit dah kurang.. macamana nak teruskan sem 2 nie?? ngengenge.. nie la akibat berbelanja berhabisan.. huhu.. kontrol sikt yer.. aku sem nie banyak habiskan duit untuk beli..


laptop yg comel nie.. aku namakan dia dorae



ramai yag kata aku budak2 dan tak mature sebab pilih skin laptop aku nie.. tapi.. tak pae... doraemon punya pasal... chaiyok chaiyok... hurm.. skin nia aku beli selepas 2 minggu aku beli laptop nie. aku pi beli dgn mar.. you know her?? kalau kenal buat2 tak tahu. dan sapa yg x kenal.. tak payah sibuk jer.. hehehee


hurm.. dekat dia lae aku selalu cerita tentang macam-macam kesedihan jiwa.. ingat aku ok jae??? kadang2.. kita memerlukan seseorang untuk meluahkan perasaan.. dan org itu.. adalah dorae... huhuhu


hari nie aku kena pergi ke PWTC.. ada pameran pendidikan esok. jadi kena siap2 kan booth dan buat persiapan. banyak kerja, tapi... ramai sukarelawan = senang lae kerja.. berat sama dijinjing, ringan sama dijunjung.. erk erk... ntah lae..


aritu aku ada terbaca tentang colon kanser... mengapa aku rasa tak sedap hati??? mengapa aku ada semua itu??? risau tapi still x bagi lagi respon... masih buat buat kool..
hurm..
nie ada sedikit info about colon cancer

1 comment:

The one and The only......... said...

badaq oh badaq..akux tau lah nak ckp ape