Tuesday, November 24

selepas exam modul biochem dan body tisuue.. sem i tahun i

petang nie, semasa aku tulis nnie aku baru jae habis exam modul body tissue. alhamdulillah, aku dah cuba yang terbaik.. tawakal saja lae. kadang-kadang walaupun kita cemas, gusar.. kita tetap tenang.. sebab Dia tahu apa yang kita buat, dan Dia maha Pengasihani. ya Allah, aku telah banyak berbuat kemungkaran kepadaMu ya Allah, aku memohon.. agar Engkau memberi petunjuk dan hidayahMu.. ya Allah... aku memohon kepadaMu.

bersempena dengan exam minggu nie, maka terciptala sejarah, aku tak keluar merayau dan aku boleh simpan rm50 untuk 2 minggu. sangat2 menakjubkan.. ya Allah, aku terlalu boros. aku bersyukur dengan petunjukMu ini. aku seorang hamba yang lemah, dan aku memohon petunjuk dariMu. aku boleh diklasifikasikan sebagai seortang yang boros... hehehhe.. bowling pun lama tak main. hurm. macamana lae aku punya skill.. aku harap. straight aku masih menjadi..


k lae. aku nak g asar jap. nak solat. lepaih tue aku nak study. berusah ke akhir lelapan mata. aku yakin, aku berusaha, Dia akn menolong..


ya Allah,
aku memohon agar Engkau ampunkanlah dosa dosa aku.
kau ampun nie lae dosa ibubapaku, rakan-rakanku, dan semua msyarakat dunia,
ya Allah,
aku memohon petunjuk dariMu,
dengarlah rintihan jiwaku,
aku seorang hamba yang sangat sangat lemah,
aku memohon petunjuk untuk ku perbaiki diri ini
ya Allah,
aku redha dengan segala tentuanMu.
amin...

No comments: