Wednesday, December 30

paris mikki...

hari ini.. banyak yang berlaku tanpa dirancang.. huhu.. yang pertamanya aku bangun awal pagi ne dan ajak dia makan sarapan dengan aku. hurm, sesuatu yang tidak pernah dirancang2.. aku makan sambil tangok THE EARLY EDITION.. my favourite television series. i like very very much. aku sanggup bayar duit kalau nak tengok cerita tue,, aku x kisah.. tapi.. tengah sedap2 tengok, tibe tibe.. ditutup... mengapa?? salah ka??? sob..sob..

lepas tue aku pergi cari job vacacancy.. atau lebih mudah, jawatan kosong.. payah juga yea. aku andaikan diri aku seorang pencari kerja. aku kena betol2.. walaupun hakikatnya, ia hanyalah bahan untuk kelas Bahasa Inggeris aku. aku rasa, macam dah ditakdirkan sudah.. aku mendapat peluang belajar BI.. aku rasa macam Dia tahu jae.. apa yg terdetik i dalam hati aku.. hurm.. aritu.. aku memmang dah tekad. nak buat program jarak jauh tentang bahasa... bahsa inggeris dulu. then 2year arab, 3rd year mandarin dan 4th year bahasa perancis.. aku harap sangat2.. nk belajar bahsa bahasa ini.. aku nak dan berhrap sangat2..

lepas tue, aku p chow kit. dengan dia lae. sapa lagi. aku nak g beli baju batik. untukm dineer nanti. 9 januari 2010. huhuhu..baju kaler hijau. nak tau macam na.. tunggu...

lepas tue.. teruskan kegilaan anda terhadap shopping.. aku dang mar p times square plak.. beli contact lense...  biasa punya. dekat 2rati\us huhuhuh,... nanti aku nak guna juga lae.. jeles nie.. jeles nie...

1 comment:

mar said...
This comment has been removed by the author.