Sunday, December 27

hari ahad yang busan...

hurm.. hari nie hari ahad. saja jer nak gitau,.. huhuhu aku terasa sangat2 bossan.. sebabb no money no outing.. waaa waaa.. nanti aku kena bajet sgt2 sem 2 dan tahun 2 nanti.. x ley main2 banyak2 sangat.. hehehee..

hari nie aku bangun agak awal lae.. terutama pada hari cuti. aku x seperti dulu. yang selalu bangun awal.. atpi.. aku boleh bangun awal, tapi.. malas.. ada satu cara yg aku guna untuk bangun.. rahsia dan biarlah ia terkubur bersama sama zaman silam aku.. aku bangun 8.. terus gi mandi sebab dah terlewat nak g bersarapan dgn dia... nak bg apa ntah.. hehehehe

yea yea.. dapat dompet baru.. yeah yeah... !!! thank you dear..huhu.. nanti aku hantar aku punya dompet baru dekat wall..


maaf, tentang blog satu lg kendalian aku, tak dapat nak upload sebab ada masalah teknikal. haraf maaf. dan, happy happy time

1 comment:

mar said...
This comment has been removed by the author.