Sunday, November 22

Keadaanku dikala sehari sebulan final exam

Sekarang aku tengah relax relax, belakang badan aku sakit. Zahir duduk. Sakit gila. Nie pun meniarap jae. Tak boleh tido menelentang, sakit


Pagi tadi, aku bangun pukul 8 lebih la, saja bangun lambt sebb malam tadi aku tido pukul 4pg. Aku bangun, g mandi. Cejuk.. Then, g makan nasi lemak. Makanan aka lauk dah x banyak sebb sekarang ada budak medic jae. N beberapa budak dntal yang mereyam dkat kolej. Ntah apa depa buat.. Time aku makan, aku tgk la sato cerita tue, cerita tentang kecdikan kanak2 menipu penculiknya. Best. Lawak. Seron0k. And masa aku tengok tue, ada budak perempuan dntal ramai jugak lae. N ada seorang tue, menarik phatian aku. Fuyoo.. Hot. Pakai bju tapi nampak dalam. Dasyat tol. X pernah tbyang aku.. Mintak2 is3 n anak2 aku tak jadi mcm 2. Dipelihara..


Then, aku study pharmaco. Bnyak juga. Bnyak sgt2. Aku rasa mcm x yakin untk final exam nie. Aku rasa byk lg yg aku belum cover. Mcmana nie? Bdaq, relax. Co0l...


Aku harap, sem ni aku lulus semua. Aku harap sangat2. Andai tcapai, aku janji pada diri aku, aku akan berubh. Jd seorang yg lebh baik. Jd yg lbh b'iman.. Jd doktor yg mukmin. 2 tugas iaitu doktor n mukmin, memang tgas yang besar dan payah. Aku harap aku bjaya...

1 comment:

The one and The only......... said...

woi mangkuk sejak bila plak aku duk blakang kau...