Saturday, June 15

Minggu 24



Assalamualaikum,


Tujuh hari yang agak memenatkan.


MUASRM
Beberapa hari persediaan untuk program muasrm. Walaupun tidak sesibuk orang lain, perasaan penat dan penat itu tetap ada... Tak tahu la kalau orang atasan. Mungkin terkujur setiap malam dibilik kepenatan. Untuk program kali nie, seperti biasa menjadi kuli (ajk) untuk bos aku (multimedia). Dari awal hingga ke petang kena jaga slides. Mata pejam-pejam jer setiap kali presenter naik stage. Haha... Naseb lah semuanya ok. Tak ada masalah yg datang... fuhh...  Berkenalan dengan seorang member baru. Very humble. I must learn from that person. 


The Doctor
Tayangan movie di auditorium. Mungkin yang terakhir aku tengok wayang di fakulti ni. Overall, cerita nie kurang berkesan dari sudut rohani berbanding cerita The Sister Keeper dan Something The God Made. Mungkin kerana jalan cerita yang kurang memuaskan. Tapi, terima lah seadanya. Movie free kot. Inconclusion, cerita nie berkisarkan seorang doktor pakar yang agak kurang ajar, bertukar menjadi lebih "human" dalam merawat pesakit. 


Publications
Alhamdulillah, manuscript research sudah diterima. Pihak publication journal tersebut telah membalas beberapa komen. Telah diap direview oleh ahli-ahli journal terbabit. Insyallah, bulan tujun nie akan dibawa ke Publication Board untuk keputusan sama ada diterima atau direject atau perlu dibaiki lagi. Moga dipermudahkan. Walaupun bukan Journal antarabangsa, cukuplah sekadar jorunal cokiaa'.. 



p/s: Akan deactivate semua akaun yg boleh diaccess oleh public. Hanya buka untuk friends. Any friend to public, will remove mandatorily. Please behave yourself. 


- Menanti perjalanan bermusafir ke Ulu Kem untuk Kem Biro Tatanegara dan Kem PPD. Seminggu disana yang tidak dicapai coverage Maxis dan Wifi. Semoga berjaya mencari hati disana. Semoga berjaya menenangkan diri disana.


* 4/10 preparations untuk E-Day dah siap. Another 7/10. aiyakkk...

 


No comments: