Tuesday, September 18

Sifu blog aku : Hutan Kabut


KLIK UNTUK KE SANA



Hutan Kabut 


Memula wanblur jumpa blog nie sebab selalu stalker budak-budak course lain dekat kolej wanblur yang dulu. Stalker punya stalker, terjumpa ramai gila blogger underground (not undertaker). Dulu masa belum aktif dalam mencurah-curah jiwa dalam entri, wanblur selalu layan baca blog budak nie la.


Macam-macam dia cerita. Tapi, bila sampai satu tahap dia jadi seweng dan mereng, akan ada lah beberapa makluk luar biasa seperti buaya, ultraman dan etcdalam blog dia. Gaya penulisan bebas dan menarik.


Ini merupakan sedikit pengenalan daripada blog hutan kabut


hai aku idati malek umur masih 21. bakal 22, nanti oktober. sekarang adalah tempoh kesulitan dalam decision making.


selamat terjah ke sana. Anda pasti tidak menyesal !!!





bye


Sesungguhnya orang-orang yang beriman dan beramal soleh, disediakan bagi mereka Syurga-syurga Firdaus, sebagai tempat tetamu (yang serba mewah). (107) Mereka kekal di dalamnya, (dan) tidak ingin berpindah daripadanya. (108) Katakanlah (wahai Muhammad): Kalaulah semua jenis lautan menjadi tinta untuk menulis Kalimah-kalimah Tuhanku, sudah tentu akan habis kering lautan itu sebelum habis Kalimah-kalimah Tuhanku, walaupun Kami tambahi lagi dengan lautan yang sebanding dengannya, sebagai bantuan. (109) Katakanlah (wahai Muhammad): Sesungguhnya aku hanyalah seorang manusia seperti kamu, diwahyukan kepadaku bahawa Tuhan kamu hanyalah Tuhan Yang Satu; Oleh itu, sesiapa yang percaya dan berharap akan pertemuan dengan Tuhannya, hendaklah dia mengerjakan amal yang soleh dan janganlah dia mempersekutukan sesiapapun dalam ibadatnya kepada Tuhannya. (110) 
( Al-Khaf 107-110)


No comments: