Thursday, December 1

Seminggu saja.



Minggu nie merupakan minggu yang agak sibuk aka lembab bagi wnablur. Mana taknyer, selepas bercuti hari raya korban hari tue, semuanya perlu disiapkan dalam masa yg 1-2-3-4-etc jam. huh! im really dont like this kind of work. Im not very good in handling stress and this kind of stuff, pfff~~

Untuk minggu nie, dari isnin hinggalah rabu, penuh dengan seminar, seminar dan seminar. Naik berpinar-pinar mata wanblur menahan godaan nafsu syaitooonn sepanjang seminar tue. hum.. btw, its really helpfull but if too many of slides and presentation, can make us lemau okeyh.. hurm..


Btw,

For love, i though.

Im not a good listener to her. Im really sorry. Aku tiap-tiap hari tunggu Cik Nurul msg or kol. hurm.. tak pa ar. mungki dier tak perasan or aku yg perasan. wth! perasannya perasaan aku. cisss..


p/s : teks teks and teks for Intervention program. Previously in Pemasaran dan Dana, now changed into Protokol dan dana. Hurm.. berprotokol kah aku andai lewat dlm segala perkara? fikir sendiri la yer.. oh teks mC, perasmia, dan segalanya... Semoga semuanya siap dan beres. Oppss.. Gimik perasmian jugak...


Ini ada contest untuk Awek-awek melayu di Malaysia. Klik la banner kat bawah nie.

KLIK BANNER NIE UNTUK JOIN.



Note :

thanx for reading this bullshit bored entri. opsss. habis QA aku hari nie..

QA untuk hari rabu : Less than 5 times i say BABI. erk..
 QA  untuk hari khamis (hari nie) : less than 6 times i say BABI, hurm... (knplah aku suka sebut natang nie)

3 comments:

munirah ismail said...

really like this 'selalunya longkang',hehehe

CintaZulaikha said...

keep smile hokeyy, kalau tak, lagi berkerak lah ckit kpala cbuk bebenor..

hazanis said...

uhukkk...terima kasih sudi promote contest kita...waaa terharu........

ehem jom la join skli...P