Friday, April 29

Boleh kembalikan mimpi itu?

Assalamualaikum dan good Morning to everyone. Mulakan pagi anda hari ini dengan menyebut -PEACE-  hurm... kan dah senyum.. huhu


Boleh kembalikan mimpi itu?
Semalam wanblur dapat mimpi / mainan tidur yang sangat-sangat wanblur tak kan lupakan. Serius. Wanblur bukan seorang yang senang mimpi atau bermimpi. Sukar sekali untuk mengigau, kecuali jika demam panaz. Mimpi semalam sangat-sangat memberi sesuatu kepada wanblur. Dah lama tak bermimpi macam nie. (ini bukan mimpi basah yer adik-adik.. jgn pikir kotor!)


Andai mimpi itu setiap hari...  I_I

Lama aku tak rasa dan mengalami mimpi yang macam nie. Ada someone yang aku tak kenal dalam mimpi aku nie. Aku ingat, tapi bila aku bangun. Aku tak dapat nak recall balik benda tue. Ntah la, dah lama rasanya hidup aku nie tak happy dan gembira macam nie. Orang kata, Gembira mulut & muka senang, Tapi adakah hati gembira? Dan mimpi semalam membuat Hati aku Gembira. Terimakasih Allah for giving me that dream. Unik, suci dan ntah la. tak dapat nak ungkapkan..


Mimpi semalam macam drama romantik, Just drama yang ikut adat resam. No others like blue-blue one. No NO. jgn pikir luas sgt. This juts ordinary dream, but this time. Its bring cheer to me. Ntah la.. huh!! sampai skunk dah terjaga pun, masih terkenangkan love tue.. adoi.. dah kena sampuk anggau aku nie.. parah-parah..  (tak per, dah lama tak angau. DUlu anggau tapi disia-siakan)


okeyh lah,
Just nak share benda nie. Kalau tak suka, wanblur mintak maaf. huhu


p/s: Ini Bukan Mimpi --> Bila Si playboy berjumpa SI Playgirl, Si Playboy insaf dan jadi Boy. Tapi, Ingat si Boy lagi teror bab-bab love dari Si Gurl. Rupa-rupanya, Si Boy dah kena hentam dan mainkan kaw-kaw punya.. Baru si boy perasan. Bila cinta, hati dilindungi dengan keindahan mata. Buta semuanya. Thanks freinds for telling me the truth.  Walaupun dah break sejak Januari lalu, Aku tak menyesal lagi bila dapat tahu benda nie. Sia-sia ja akui frust menonggeng, menangis malam-malam dan turun 5kg sebab bangkai tue.. ptuih... 




 
 
jom study Urine arini.. :)

10 comments:

safurara said...

kadang2 rasa nk tidur balik sbb nk catch mimpi tu kan.but tak boleh =(

Shazwan Azizan - wanblur said...

Hurm, betol2.. tadi nak sambung tido balik. Tapi, x dapat..

Orang kata, yg terbaik itu sekali saja.

anna itoshi said...

betui betui.. bila da mimpi best rasa tak nak je bangun.. biaq pi tdo je.. tapi tu la kan mainan tido..

Anonymous said...

cheh..
mimpi bertemu kekasih haty la ni ae???
ahahah...
tengah2 syok mimpi,tibe2 tersedar,,
chillll gilak..

ayied farid said...

yang dah pergi biarrkan je..yang pening sekarang kita chill!!haha

Prince Halilintar said...

klu prince pon nk sambung tido balik pastu harap dapat smbg mimpi yg sama..tapi selalu xjadi..haha

Shazwan Azizan - wanblur said...

anna itoshi - waa.. nak tido nanti mimpi ngeri plak.. uish uish

Shazwan Azizan - wanblur said...

Sis Aieda - bukan kekasih hati pun. X pernah kenal pun. Skunk, selepas 12 jam terjaga. terus x cam muka dia. haha

Shazwan Azizan - wanblur said...

ayied farid - yeaygg... go rocker!! thanks bro

Shazwan Azizan - wanblur said...

Prince Halilintar - Ko mimpi apa lepas tue?? huhu