Wednesday, March 30

yeay, hari nie nak balik Kedah.. Selamat bercuti kawan blogger [senyum melerek-lerek]

Selamat pagi semua, eh eh.. ehem ehem.. lupa la pluok... ASALAMUALAIKUM EVERYBODY

hari nie gua nak balik kedah. Gua dah rindu dengan mami gua, denga daddy gua. Dah sepastinya gua sangat-sangat rindu dengan bantal love gua.. erk.. bantal love?? **Kantoi ada bantal busuk dush dush.. malu malu**


Hari nie kalau nak ikutkan, first time nie gua nak balik dengan member gua. naik keta dier la beb.. fuhh.. semoga semuanya selamat dari KL hingga la Ke kedah. Sudah la semalam gua tepun mak i, mak i cakap kedah is rainy nowadays.. adeih.. harap2 tak banjir la kedah.. (asyik banjir bila i balik kedah..:(


oklah, sampai kat sini dulu yer, nak kemas kemas beg.. nak balik kampung.. yuhuuu yuhuu

p/s : jangan jelesz..


macam bantal love wanblur tp x best. bantal love wanblur plg BEST>> Penuh Peta-peta air lliur.. hehe

No comments: