Saturday, March 19

Terjumpa sehelai dotdotdot dalam dotdotdot..

Asalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua,

Ini mungkin satu-satunya entri untuk hari ini. Maklum la, lagik 2 hari nak exam final. So, kena utamakan keutamaan.. abg ben dah cakap kan dalam blog dier.. dier super-super senior. (not super junior k.. x layan korea). Utamakan keutamaan. itu penting.. bagi yang tak tau sapa ben nie. KLIK SINI eh, silap-silap. Ini bukan link blog ben.. hah, yang nie baru betui --->> BLOG ABG HENSEM BA BEN ASHAARI  Link yang awal2 tue, blog jiran aku.. sudi2 la jenguk yer.. up traffic diorang..

Oklah, apa yang aku jumpa? dotdotdot?? apa tue? azidot ker? haha.. dalam dotdotdot jugak? erk.. benda apa tue? curious tak? cepat ngaku kata korang curious. haha.. gila aku nie.. sewel2** dushbuk**

actually, aku tenagh mengupdate diari aku tadi. biasa la bro/sis. Aku nie nampak jer hati keras ++ kepala botak (bajet ganas) tapi dalam hati ada sekuntum bunga rose.. hehe. dah melalut dah aku nie.. erk...

Ini lah yang aku jumpa, sehelai kertas dalam diari aku. Kertas nie kat belakang nya nota lecture. Tapi, bila buhsan dalam kelas, bagi kat member aku. Dier tolong tulis "nota-nota" penting plak. aish aish.. jom tengok.. sewel ker budak nie.. or aku yg sewel

Inilah belakang nota kuliah aku. habis kena conteng.. **dah lama dah kertas nie**

aku suka orang main gitar. ko reti tak??

macam tau2 jer aku suka karok.. karok.. jom jom.. dalam jamban jer.. jimat

Ini yang aku x ley blah.. senapang-senapang... haha

Situasi semasa lecture.. menanti kuliah habis.. haha favoret

Ini part paling aku suka. Hoi Annis, ingat josh ley makan kepala aku ker?? rambut aku yg cacak nie ley buat dier mati k.. huh!!

LAst word for her

macamana korang semua? inilah akibatnya kalau bagi kertas nota anda kepada si pelukis handalan. habis dier buat nota-nota penting lecture.. haha..

oklah, ini untuk kawan2 yg suka stalk kat sini, for u all lah.. medic is cool.. ryte?

Sila abaikan google dan stetoscope tepi tue.. okeh>>
psss: sini ada satu pertanyaan,: Sila jawab okey??

Anda suka skodeng? SILA KLIK SINI

Anda suka Budak nerd ? Klik SINI pulok

Anda suka Artis korea super junior?  Tekan mouse dekat sini

bubye, esok plak entri

4 comments:

zaty faisol said...

haha, nie memang kebiasaan semua lah kan kalau bosan time kuliah mesti semua nk tunjuk bakat melukis.
kah3x.
terbaekk. :)

cacing said...

ahhahah... payah gak ada pelukis macam ni... kalah zoey pelukis berita harian tu.. hehehhe

tomato said...

hahahha ! memang skill terserlah time kelas..haha

Liza @ Adzriel AB said...

masa nilah bakat terpendam keluar.