Friday, March 18

Bestnya hari nie sebab dapayt peluk bear besar.. hhahha !! sewel@@

NAmpak tak score?? 14 tue azlan, yang 12 tue lawannya



asalamualaikum,
sebelum nak tunjuk kan kat korang, yang aku berjaya peluk bebear besar hari nie, kat atas nie, ada beberapa gambar tentang Skuasy Quater Final Terbuka Malaysia yang dilangsungkan di Times Square. Time aku pergi nie, azlan wakil malaysia lawan wakil Pakistan kot. x sure plak.. tapi, nampak gaya macam nak menang.. hidup malaysia..





sama tak? hehe
Taraaa... hehee jangan korang jangan jeles.. bear aku nie besar dari bear korang. hahaha.. nie time nak g marrybrown. Ada orang nak belanja aku makan petang tadi. huhuhu.. besar tak bebear aku?? hahaha jangan jelesz... **sila muntah**


p/s : ingat ley jumpa nicol dan dapat autograf.. tapi, sia-sia.. silap timing.. adeih..


jom study, eh, jom nak tidur dulu jap. tengah malm nie bangun study.. doakan wanblur study yerk.. final exam lulus ke tahun klinikal,,. yeah.. amin

1 comment:

eelobor said...

simpan gak hajat nak jumpa ngan datuk nicol suatu hari nanti.....saja nak salam & ucap tahniah pada datuk