Saturday, March 26

Sahabat blogger = Sahabat betol? [iye ker?]

Asalamualaikum,

Sahabat blogger sama jugak dengan sabahat betol?
bior betol, korunk percaya ker benda-benda nie semua?
masih adakah sahabat yang layak digelarkan sahabat dalam dunia masakini?

Apa yang aku tau, aku ada sorunk sahabat,
Dulu dier sahabat aku, dah 5 tahun anniversary tahun.. just counting the days
tapi, 
Dier ingat kat aku ker tak nie??

"oit si keding, ingat kat aku ke tak?? "

ok lah,
saja nak buat entri rindu sahabat aku,
walaupun kita dah jarang kol-koling,
message-messaging..
tapi,
aku selalu teringat kat hang keding..

Buat exam elok2, okeyh?

nak tahu siapa dia?

Klik la bawah nie..


dia kawan aku,
dia musuh aku,
dia ada bila aku gembira
dia ada bila aku sedih,
dia sahabat aku.
thanx for being sahabat..


p/s : aku x pernah panggil dier kawan, Sahabat dan kawan.. lain kan.. so, korunk kalau ada sahabat, panggil sahabat. jgn panggil kawan baik ke kawan terbaik ke. okeyh?


before the last words, : aku jumpa dier time dier x der blog lagi, so tajuk entri dgn ini ditukar. hehe
Tajuk entri baru : Sahabat keding = sahabat betol ? [iye ker?]

haha

makluman : sahabat blogger ini tiada kaitan dgn group sahabat blogger. ok?? sahabat blogger disini merujuk kpd sahabat aku adalah blogger. tq

1 comment:

Niesa said...

sahabat blogger = sahabat betul..hurmm...insyaAllah ada..tp dlm 10 mngkin ada 2 je kot..sbb ssh nak cari..niesa suka pnggil sahabat utk org yg betul2 sahabat bg niesa n akan panggil kawan utk org yg hurmm...no komen utk kwn..haha..tp mmg ssh la..hargai "sahabat keding' awk selagi mampu..oppss!haha..thanks follow yer!peace no war..(^_^)