Saturday, March 26

Melayu Modern Sweet love stroy.. [dah baca]

Sebenarnya, aku baru jer habis buat blogwalking sesi tengahari. Nak tidur jap.. Tapi, aku nak kongsi dengan korunk. satu blog, yang mempunyai satu entri.. menarik sangat2..

Rumusan aku: Semoga both of you, lagi 1bulan lagi kan nak kawen, selamat menjalani love life korunk.. okeyh?? korunk memang sweet sgt2..

ntah la, aku pun x tahu nak describe macam mana, korunk baca sendiri okey??





 p/s : hope dapat seorang penganti, dan create sweet story macam diorang nie.. 


Selamat pengantin baru korunk..


5 comments:

ayie said...

idea yg bernas bagi hadiah gf jubah..hehe

zie_ira said...

huuu~~sweet nye,, nak jugak mcm 2 nnti,,:')

aLya maNip said...

waaa...terharu..bergenang air mata baca kisah diorang.. :)

Shazwan Azizan - wanblur said...

sweet kan diorang nie.. huhuhu

safiyyah osman said...

alamak..segannya...hihi....tq sbb doakan yang baik baik untuk saya:)