Monday, February 28

rupanya ber"blogger" nie ada manfaatnya bila..

Sebelum nie aku pernah merasa nyer, Benda yang sama aku kena buat setiap nak habis semester semasa.. Sebelum aku melangkah ke dewan peperiksaan Final Tahunan.. aduh,.. Hari nie, dalam masa kira-kira 30minit lebih.. akhirnya, berjaya jugak aku menyiapkannya.. alhamdulillah..

Sebenarnya, setiap akhir semester, pelajar UKM kena buat penilaian kepada dalam Online la.. SPPK nama sistem tue.. untuk tengok tempat belajaq elok ker tak, Cikgu-cikgu mai ke tak, Kursus modul yang diambil semester tue bagus ker tak.. so, kena buat penilaian la..

Ini la webpage tempat wanblur buat penilaian tadi.. huwaa huwaa

Web yang aku kena masuk SPPK..

INi merupakan komponen2 yang dinilai.. bagus2..

Semuanya pensyarah wanblur yg suka bagi lecture.. hehe

Pensyarah wanblur yg baik hati., $$


nama pensyarah Koku wb

Ini merupakan kesimpulan semua modul or subjek yuang wanblur ambik untuk semester ini.. perhh.. layan beb

YEah.. setelah 30minit...semua penilaian dah dibuat.. yeay yeay..

Komen : PErbezaan dahulu dan sekarang. Dulu sPPK aku buat dalam 1 jam lebih la. Tapi sekrang dalam 30minit macam tue.. Macam klik-klik penilaian macam dah satu kebiasaan.. yelah,

Macam klik button Follow / Like dalam entri or blog.. hehhe

kan kan..

Sekian, teirma kasih sebab sudi membaca

No comments: