Sunday, December 26

Saya Blogger Kedah

Nama Sebenar
Mohamad Shazwan Bin Azizan

Nama Glamour
Wanblur / badaq

Status
Saya sudah berpunya kekasih hati

Cara Hubungi
 Ym/ emel : mohamadshazwan_azizan@yahoo.com
Daerah/jajahan
Bandaraya Alor star
Tempat Tinggal
Taman bersebelahan, Hospital sultanah bahiyah. 
nanti korang dah sampai, aku bagitau alamat full

Apa yang menarik di tempat anda?
Tempat nei menarik sebab berada di persimpangan.
nak ke bandar senang, nak ke mane mane pun senang
the main route la..


Main sponsor : Blogpilihanmalaysia BPM

10 comments:

akubersamaCahya said...

^^ tapi jalan lom siap. lobang2.. hehehhe
salam 1kedah. hehehhe

Shazwan Azizan - wanblur said...

sala 1 kedah jugak.. hehehe.. macamana tahu nie??

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

baru je lepas wat gathering utara

awat xjoin?

Wahida Nasution Thakhrim said...

dekat dengan pusat kesihatan ke dekat dengan makan diraja??

Shazwan Azizan - wanblur said...

gadis separa - skunk tak cuti..

elnino de moona said...

jalan2...

blogger sabah dtg jenguk.. hehe!~..:)

chegu abbas said...
This comment has been removed by the author.
chegu abbas said...

saya pon bloger kedah hihih...komen la blik ye.hihihi..
http://muhamadabbasbinmohdamin.blogspot.com/2010/12/saya-blogger-kedah.html

mrs eyza said...

jenguk2 blogger kedah..

Nur Mudrikah said...

sy bkn org kedah, tapi selalu dgar cerita pasal kedah ja especially pasal AS kat area anak bukit.. salam ziarah. blogger perak cari kawan.