Saturday, December 25

[Hiburan] : wow, ASBH

Malam nie disebabkan kelajuan internat tahap ciput sedut yg disedut-sedut, aku mengalah. aku kena pergi berhibur sedikit. streesss oo.. korang tak tahu. Jadikan, aku kalau stress or apa apa yang beremosi jer. penyelesaian nyer adalah makan. Yea, aku suka makan bila beremosi. tak kisah la emo tertekan or emosi sedih. kekacauan.. hurm.. aku wajib makan. kalau tak, lagi stress aku. so, jangan kata aku gemuk, kata aku comel, sebab aku makan untuk emosi. hehehe (alasan jer..)

tadi aku g makan la, makan mee goreng basah dengan telur 1/4 masak. hah, korang tahu macamana liquid nyer telur itu. belum sentuh dah terburai-burai isi kuning. huhuhu sedap sedap. nak makan telur mentah, tapi takot. Kena food poisoning pulak. Salmonella spp. hehehe

Tadi aku tengok anugerah skrin, mak ai,, beerdenyut kencang kot bila tengok benda tue
anugerah dier biasa besa jer.. macam selalu..
anugerah2 yg plg best Juara lgi. yg lain2 nampak macam suram jer. kan kan??
mungkin kerana keformalan itu g membuat ia suram or lesu. tetapi debaran masih merasa
cuma,
bila aziz satar naik untuk umu anugerah
" wow, seksinya penerima hadiah.. " (bukan ayat mcm nie.. ala-ala)
tergelak2 aku dgn penonton kat situ..
tapi memang seksi pun.. skirt ketat.. bukan paras lutut jer
terus paras seluar dalm.. adeih.. seksi nak mapos
mungkin dier bukan melayu.. so, its ok for her but
yg melayu ada jugak// yg buat persembhan.. yg menerima adiah..
bersaing saing.. sapa lagi terdedah.. siapa lagi mengancam dan seiapa lagi men"dada". hurm..
pelikkan.. makin la makin pelik.
kalau dulu dulku.. artsi artis dulu.. fesyen ok ok jer.. tapi kerja mantap. meletuop. sampai tua dapat tender
tapi skunk.. sekali cerita.. terus popular. then teruis senyap
senyap sebab apa?? lu pikr la sendiri..

hurm..
artis malaysia semakin moden kan sekrang
mungkin mereka perlu mencontohi artis2 yg sudah lama
jauhkan kontroversi, tingkatkan kualiti
bukannya tinggi kontroversi, tingkat promosi.. adeihh
pelik pelik..

agak- agak.
tahun depan, ada artis yg pergi pakai baju tidur..
baru seksi n emngancam..
hurm.. (poning-poning)

p/s : terus naik bilik sebab rambang mata tengok keketatan baju bajju

4 comments:

Mashe said...

huhuhuhu.. fesyen pelik2 skrg nih~

Siti Safiyyah said...

artis artis..hmm

Unknown said...

artis seksi then budak muda contohi..kan?

Shazwan Azizan - wanblur said...

ikut berkemban...