Monday, December 27

Entri bosan, nak baca bacalah, just snip-snip beberapa halaman yang aku guna.. tq

sebenar hari nie, aku sangat-sangat busy, Tak ada ideea nak update apa. Korang singgah sini, tinggalkan link k, kat shoutbox, nanti aku tinjau tinju korang. OK/??

So, berdasarkan tajuk diatas, just snipping snipping halaman or apa apa yg berkaitan dengan aku. Just want to share.. huhuhu.. Medic is anything.. Kalau semua benda senang, mana kita tahu ada benda susah. So, konklusinya, semua benda susah, dan setiap kesusahan ada balasannya,. hehe.. aopa yg aku merepek repek nie??

jom, layan..

Ini Merupakan SMP Web semua budak budak UKM, bangi ker kL ker, kena isi menatang nie la untuk daftar kursus or apa apa pendaftaran ilmiah. hehehe

Kan aku dah cakap, dulu aku kurusss.. tak percaya tengok la gambar tue..
sebeenarnya, gambar tue time form 3. hahaha.. skunk dah gemok
 

Ini lah subjek yang aku kena ambik untuk semester ini. Semester yag agak berat dan though la.. huhu dah tahu berat tapi still main-main.. so, dengan pengiklanan disini, sebagai motivasi unti diri sendiri untuk belajar.. hehehe

Ini pulak laman web ceti aka along. haha.. gurau jer. Ini laman web untuk check yuran la. Nak check denda parking keta sesuka hati mak bapak korang pun  ley kat sini. Tapi saman dalam UKM jer la. Kat luar sila berurusan dengan PDRM. tq

Ini la rupa halaman di ewarga sebelum nie. ada macam macam. check biasiswa, hutang pengajian, trafik dan lain-lain. Note, beberapa perkara perlu dihitam kan untuk keselematan wanblur

Ini merupakan amount jumlah yuran sem ini. aduh aduh adei.. degebuk.. hehehe bankrup aku. nak kerja part time la. baru duit masuk. ada sapa sapa nak guna buruh part time?  serius nie. tak gurau

Ini pulak blog batch aku. sumber informasi semasa bacth aku.. huwaaa huwaa


Ini pulak web PBl or problem based learning. Ini la penilaian pelajar dan fasilitator. huhuhu.. nice. nice.


ok lah, nak study dah. ada motivasi 
p/s : sila jenguk blog cik epal. Video cik epal mantap. suka suka. hhuhuhu terserlah keikhlasan diri. lepas nie, ramai la cik epal.. huhuhu.. 

7 comments:

Unknown said...

mmg blaja situ yuran mhal ek?

cAmca Dan GArpu said...

sy komen:P

aqmar said...

o0..rupanya student medik mr wanblur kita nie ^_^
best of luck for this sem~

Shazwan Azizan - wanblur said...

shaheila - boleh la dikatakan.. uitm lg murah. tp sini lg murah dr ipts

canca dan garpu - Saya baca komen. unik sungguh komen itu

Aqmar - insyallah.. thanks yup

Ain Syahirah said...

student ukm ? sama lah kitaa , :)

Azlin Hashim said...

OK LA TUE.....

sw33tdarling said...

auuuhhh mmg jauh beza time kurus ngan berisi..
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG