Wednesday, December 22

Ahad - Isnin

Seperti yang aku maklumkan kepada readers, terutamanya reader-reader tegar, yang membaca blog buhsan ini, Aku nak upload gambar untuk tontonan korang. Jom tinjua-tinjau, (bukan bertinju), kehidupan aku. Apa yang mewarnai kehidupan aku..


Ini selepas aku bergaduh dengan bb aku. Aku amjuk, terus keluar g jejalan. Pergi tengok tasik Titiwangsa. Bosan.. Seronok tengok orang naik Riders tue, aku dulu pernah naik sekali jer. rindu la pulak nak naik. Rasa rugi pulak kalau tak pergi lagi sekali sebelum tahun 2 aku nie tamat nanti bulan 5. Insyallah.. amin.. Lawa tak gambar nie? suasana tenang jer kan. Kan?? cepat mengaku!! kalau tak, aku gigit.. hehe.. aku suka ambik gambar, walaupun dengan hanset murah jer aku pakai. bukan DSLR cuma Sonyericson hp.

Ini pula semasa aku bergelut0gelut nak pergi potostat kerja praktikal. Jabatan anatomi bagi tak cukup. ish ish,. nak kena marah diorang nie.. (heheh gurau jer..) ada mistkae la tue, biasa ar.. mesin jugak manusia, manusia jugak mesin. so?? Just try ourbest for ourbest. alalal~~ ayat macam keling jer aku nie. Penat menunggu kak Q sebab dier pergi makanan. adeih.. gua ada kuliah skunk.. cepat la balik.. nak masuk dewan semula.. aakhir, selepas dikol-dan-dikol-beberapa kali, dier datang.. fuhh.. lega  Senyum aku sampai ke kening.. eh, sampai ke telinga..  :)

Ini pulak semasa aku berada dalam bus, selepas exam GIT. Jalan raya penuh sesak. kereta banyak. bus banyak. mota lagi-lagi la banyak. adeih.. buhsannya.. 30 minit dr fakulti ke kolej. normal ialah 10 ke 15 minit. aish.. mana polis nie?? hehe nak salahkan polis pulak.. hurm.. sapa suruh naik bus pukul 1.20?? sapa suruh!! padan muke.

Selepas 30 minit lebih dalam bus atas lebuhraya Tun Abdul Razak, akhirnya, sampai jugak aku dekat kolej aku. my college my hostel... erk, macam same jer kan bunyi dan maksudnyer.. kan kan.. hurm.. korang nampak tak apa yg aku nampak>? BANDUNG CINCAU aka BANCAU (Bukan mencarut.. haraop maklum). sedap ooo bancau sini. aku minum jer. nak merasas yang lain selain air sirap dan teh o ais. hahaha

Ini pulak semasa berada di bus stop kolej tun syed nasir. Sekarang tengah tunggu orang naik bus. Nak g AGM aka Anual General Meeting PERSIAP. kat belakang itu ialah Calon persiap dan telah pun memenangi kerusi PERSIAP 2011. Nama dier ?? biarlah rahsia.. QAZ QAZ// hehe

Tiba-tiba sahaja nak buat gaya macam catwoman. hahaha. ader ker catwoman pakai macam nie. hahaha. aku buhsan la dok dalm bus. jadi apa lagi, melaram ar. lawan kak zazzy.. hehehe.. comel tak aku?? kihkih
persan perasaan betoiul la aku nie.. hehehe

Just a pic that i take. donno what is that.. @@ korang tahu bagitau aku!!

Aku dan zhafir.. berposing catwomen tak menjadi. sementara imran dan gmiey lawan movie. movie apa? Yang sebetulnyer bukan layan Movie yang bukan-bukan. Buakn yang menaikkan kemarahnn.. hehe.. hanya layan hindustan.. hhukhukhuk.. layan jugak yer. Kami layan hindustan, anda layan Tamil??

Pantang nampak ada tempat nak shot. semuanya aku nak tengok dan take a pic. Papan tanda pun boleh jadik jugak yer. adeih.. merana papan tanda tue tengok aku. merekah rekah.. hehehe

Dilarang menunggu, jadi korang jalan jer la.. tak der guard yg nak bukakan. nak parking layan sendiri. hehe ayat dibuat-buat oleh wanblur

Wallpaper slideshow AGM PERSIAP. kali nie merupakan kali kedua aku pergi AGM persiap. tahun selaps dan tahun nie. tahun nie boleh dikatan memberansangakan la. dewan penuh. penuh dengan budak2 pre- dan klinikal. semua ada tapi bukan semua la... banyak isu hot2 yang dibangkitkan.. yang paling pelik, ISU DUIT dan ISU UNPAD serta ISU .....
(bagi la sikit duit, saya tak der duit. kejam korang..) huhuhu

Antara peraih undi untuk QAZ QAZ.. kusyuk membaca lampiran dan edaran AGM. nak kritkan.. untuk makluman, si baju oren ini, ia yg depan anda nie, dier pengkritik AF23. hehehe Juri Tetap. nama?? caRMa.

semangat dan aura catwoman masih ada.. adeih.. Carma, meh amik. x mow dah gaya nie.. letih jer berposing aku nie. hehehe

Hari Interaksi Tahun 1, yang dikelola oleh tahun 2 mewrupaakan program terbaik PERSIAP.
TAHNIAH to EVERY 2nd year senior and seniority. 
blast the world!! urghh.. ginez..

Ini semasahari selasa, sebelum bowling tournamnet. ahaha, melantak McD dulu.,. sedapnyer.. nyum nyum. aku hanya makan sekeping french fries jer.. erk.. tak caya ker?? hehe, aku makan double cheese burger.. large. sedap oo. aku suka cheese... huhuhu..

Ini pulak sambungan makanan.. huhuhu.. comel abg nazrin kita.. 
vote AbgNazrin for Lawan Datuk K. hehe

SI Pengarah with his frenz.. not pengarah akuwanblur90, but pengarah for 2nd year student's program.. at pantai morib, 31-2 jan 2011. Come un and join us. free Basic Clinical test such as Blood test, Cholesterol, Glucose test, BMI, Blood Donation and etc. Kerjasama dengan NEgeri selangor dan jabtan kebudayaan selangor.. not really sure the organization that support us..  thanks yer..

 

Perut dah penuh dengan double cheese burger
mulut dan penat mengigit kentang,
so apa lagi,
jom lawan boling.

continue to next entry

No comments: