Wednesday, December 22

3 Days in ...

3 Days in this week. Banyak yang telah aku lalui. bermula dengana hari Ahad, Isnin dan hari ini Hari selasa (sewaktu aku menulis entri ini).

Hari Ahad , 19 Disember 2010
Hari ini aku banyak main-main. aku main facebook, aku main chupchup aku, aku main twitters, blogwalking. Padahal esok aku ada Exam. exam of Module. module kali nie modul GIT aatau nama panjangnya ialah Gastrointestinal System Module. Banyak gila babeh wa cakap lu. Sebanyak 22 Lecture notes yang montel-montel (means tebal-tebal), beserta SLP yang kurus-kurus (kurus bukan bemakna nipis tapi bermakna banyak ayat-ayat). Tapi untuk pengetahuan korang, aku nie bengap. tak sedar sedar diri. Dah selalu gagal EOM pun masih berlagha lagha denga  dunia maya. Ini bukan silap sesiapa. Aku akui ini silap aku. Aku baca notes yang bertimbun-timbun atas meja aku. Dari pagio till petang. Dah baca tapi still tak habis-habis.. sebab apa? sebab notes dier banyak, dan lagi satu, selang seli dengan blogwalking. adeih adeih. huhuhu sampai malam nya, aku pukul 4pg baru tido. selepas habis membaca notes. membaca bukan bermakna ingat. Itu masalah aku. aku tahu.  I need To Improve and revconstruc mylife and mysoul back !!

Hari Isnin, 20 Disember 2010
Hari ini aku ada exam. pukul 8.30pagi. naik bus pukul 7.30pg la lebih kurang sebab tak terjaga time jam loceng cumil aku berbunyi. Nama pun cumil, jadi bunyi dier paham-paham la yerk.. Cumil jugak la.. hehehe.. Kalau ayam kampung dengan jam loceng aku diletakkan ditempat yang sama, mau terlerai jarum-jarum serta bateri kinglong aku nie.. (bateri cetak rompak murahan.. ). Exam macam bengong jer aku buat. Payah nak mampus. Essay dier aku buat tapi memang sangat-sangat tak pasti. Iye ar, sudah tak bace, mane nak goreng>? kalau macam Mat Gebu (seorang blogger Masakan) tak pe ar, boleh goreng-goreng apa jer. nie aku?? wanblur!! hampeh. aku goreng bagi jawapan, lecturer pun akan goreng mengira markah aku nanti. hahaha.. susah.. menyesal. 5 jam kredit kot subjek nie. adeih.. @@ ternganga aku tersengguk-senguk time kuliah module baru sebaik saja exam habis. waaa.. waaa.. ngantuk tahap perfume Boss.. hahha

Hari Selasa, 21 Disember 2010
Hari nie hari yang best untuk aku. bermula kehidupan aku dengan penuh kecelaruan. bangun pukul 7.30pagi. naik bus pukul 8pg padahal kelas bermula pukul 8pg.  Kesian Prof yang menajar time tue, aku masuk kira-kira jam 8.15pagi. hahaha.. bengong betol laer.. kelas dier banyak tentang hormones and glands. the general basic aabout endocrine module. adush..  susahnya.. buhsannya.. tahan mengantuk aku nie.. Untuk makluman, kalau aku cakap tipu, aku akan cakap aku tak pernah sekali pun tidor dalam kelas. itu kalau aku cakap tipu la.. hehee lepas habis kuliah, aku ada PBL, bertajuk Tingling Shrek. (shrek?? ogre?? hehehe). Kali ini macam biasa or sudah maklum, Dr dari jabtan anatomi yang menjadi Fasi aku. Huhu.. best. leraning issues sikit jer. hahaha.. lepas habis PBL, terus g tImes square sebab budak2 nie ajak aku g tengok wayang. aduh..sampai-sampai sana, tak jadi tengok wayang... tak der cerita yang best dalam waktu terdekat. so, apa lagi. Boling ar. hehehe.. sorang main 2 Games. hehe  yeah. yeahh aku menang.. !!! (berlagak sebentar.. ok.. stop). aku sebenarnya Raja longkang. hahha. Nama Gelaran WB or WanBlur.. huhuhu WB nick name for Bowler...

Oklah, nanti korang tengok la gambar gambarnyer yer.. aku upload dalm next entri. Support akuwanblur90.
V = Vote, V = Volunteer

Gambar semasa Pameran Kesihatan
Semester 3 tahun 2
Fakulti Perubatan UKM KCKL
 (p/s : gambar buncit.. naampak tak?? urgghh.. sapa yg tangkap gambar nie!!)

No comments: