Tuesday, January 19

di lingkugan U-Tharn sebentar...

hari nie, bangun pagi pagi jea aku dah kata.. yea yea.. hari nie nak p rumah kanak kanak syndrome down. aku hanya lae seorang penenpek aka penyibuk yang join group orang len untuk ke rumah kebanjian masing2.. hurm.. tapi.. aku bukan nak sibuk2 atau nak jd photografer.. tapi, aku nak berada di sana bersama sama syndrome down.
        macam biasa lae, bila tidur kul 3 lebih, subuh mesti payah nak bangun. mesti payah nak g mandi. hehehee, bangun dah awal, tapi malas. biasalah, ada ker sesiapa yg suka bangun awal2 pagi??? aku pakai arinie baju yang dibuat khas untuk aku. jahitan tangan si dia. macamana rasa?? hurm, jahitan kemas, lembut, kain bermutu. dan paling penting, feeling sayang tue.. ada pada setiap jahitan. hukhukhuk..
      

huhu.. aku ibarat seorang nelayan yang kesepian..( sobsobsob..:( ) tetapi, berjaya menangkap ikan duyung bernama SITI MARYANI.. tak kan ku jual dan makan ikan ini.. sebab terlampau sedap. huhuhu tetapi, nak letak dalam akuarium jae lae.. sebab ley tengok selalu..


selepas habis lecture, aku g update aku punya appoinment with dental. dentistry. gigi aku nak kena cabut. dia dah tinggal akar jae.. aku seumur hidupo tak pernah cabut guna dental dental nie. selalu gigi patah or tercabut sendiri.. apa agaknyer nyer kesakitan cabut gigi. hukhukhuk...  ntah lae.. just berserah ja. jangan ada pape yg x elok dah lae.. i love my teeth... gigi aku nie memang dah lama tak diperiksa. aku hanyalah seorang budak kampung. yang telah pergi dan terdedah ke bandaraya. sesuatu yg agak pelik,  jika berada di kampung untuk ke klinik gigi. agak kenapa?? bagi aku.. kebiasaan dan kenormalan itu yang menjadikan kita secara tak langsung terpisah.. antara bandar boy. dan kampung boy.


kawan aku ada bertanya, " apa beza budak kampung dan budak bandar"


hurm, pBL macam biasa lae. aku borink tetapi aku tetap enjoy. sometime.. when i in pbl 16. the wonderfull dan dinamik group ku pernah ada. hikhikhik hari nie 2nd session tentang pbl yg bertajuk

"DON'T LEAVE HOME WOTHOUT IT.."

pbl nie bnyak cerota tentang traveller's diarrhoea. tentang causes2 dia yg mainly disebabkan oleh Enterotoxigenic E. Coli.... ETEC.. banyak benda yg dibincangkan tetapi.. aku kadang2 aku jumpa. kadang2 aku lost.. im lost because some just mumbling dan whisper-whisper between the next person of he/she. pada aku, Dr yang aku dapat kali nie bagus. sebab dia tak kacau langsung PBL kami. dah macam group discussion dah. happening... relax.. x stop stop ... just smooth.. bst.. tetapi, boring sebab lama..... hurm... sorry group.

selepas tue, aku p group gimiey.. g U-THARN... huhuhuhu.. best menyeroinok kan.. huhuhu... nanti aku upload gambar dalam facebook ok???




bye bye, dah mengantuk... tapi nk siapkasn makmal... papai ....

1 comment:

mar said...

i like this...(=