Wednesday, November 18

hari nie dalam sejarah... 18 nov 2009

hari ini, aku bangun sangat-sangat lambat.. pukul 7... hasil deringan maut jam loceng aku.. hehehehe.. pukul 7.. berdesing bunyi nya... terkejut aku. tapi aku tak terus tutup.. saja biar lama-lama taklot tertido plak.. tengah hari lae plak nagun. aku aktiviti yang dirancang arinie.. pergi jemput anie balik dr kedah.. dia bertolak pukul 10 pagi. bus hasyir . ntah lae warna hijau.. aku kuar pukul 9 pagi, terus keluar pergi times square.. teruk kan aku, study week aku kuar.. ish ish.. tak ley tahan... aku beli movie Raging Phoenic.. best jugak lae.. pukul 4.50ptg.. tiket untuk 2 orang.... aku dapat hall 7..

lepas beli tiket, aku terus g pudu.. around pukul 12 tebgah hari lae,.. aku tungu dia dekat dalam kfc.. sambil baca buku.. body tissue... germinal layer... payah jugak tajuk tue.. arinie lagi 4 hari aku sebelum isnin.. final exam... takopt + cemas + malas... aku tunggu till pukul 3.. dalam kfc.. borink tahap cipan... then aku kuar lae.. tunggu dekat luar.. dekat tangga banyak2.. tibe2.. hujan ;ebat...

No comments: