Thursday, May 30

Mayat Dan Kek

Kek koko


Assalamualaikum,


Semalam hari yang agak mengembirakan hati sanubari encik wanblur. Setelah setahun berusaha untuk men"complete"kan tugasan forensik akhirnya tercapai semalam. Lepas nie, dah boleh jadi agen CSI untuk mengenalpasti faktor-faktor kematian. Insyallah, keadilan akan tertegak untuk si mati. cheewaaahhh... berangan!!   In reality, just berdiri kiri dan kanan untuk tengok ahli porensik yg potong-potong. Hanya untuk mendapatkan feeling like a CSI agent dan penuhkan log book. two cases to perform dan write de' reports.


Mungkin terkena padahnya semalam. Dugaan Case 10. Banyak pulak yang pensyarah forensik tanya semasa nak dapatkan sign report card forensik. Daripada cause of death, mummification process, decompose process, sehinggalah ulat "maggot". aiyakkk... kelu lidah untuk berbicara. Naseb ada member lagi sorang dalam bilik tu, dia yg banyak cakap. wanblur? cakap BI dalam hati jer.


inconclusion. Mati tidak mengenal usia, masa dan tempat. Kadang-kadang tidak dijangka, kadang-kadang yang dijangka tidak berlaku. Berdoa agar khusnul khatimah untuk diri sendiri, keluarga, cikgu2 dan yg lain.


#kek koko sangat sedap. Terima kasih kepada yang hantar untuk mengubat hati. lol.

# Terima kasih kepada mereka-mereka yang bersama dan sentiasa beri nasihat untuk situasi yg emncabar ini. Hanya Allah yg dapat membalasnya.



p/s : Berusaha untuk membaca Ecg Made Easy. Harap2 dapat habiskan sebelum hari ahad nie. chaiyok2x











No comments: