Friday, February 22

New Family Member



Assalamualaikum


Pertama kali. Syukur kehadrat Allah dengan limpah kurniaNya, Family aku semakin lama semakin erat dan bertambah ramai. Legasi Dato Azizan semakin menampakkan hasilnya. Alhamdulillah, anak saudara baru, lelaki dengan berat 2.93kg. Selamat dilahirkan tengah hari tadi sekitar 1130pg kot dekat Azzahra, Bangi. Semuanya selamat.

Besar kemungkinan akan singgah sebentar untuk melawat anak saudara baru hujung minggu ini. Kalau tak singgah, gamaknya first time aku jumpa mungkin dia dah berumur 3-4 bulan. aduh. Sama macam anak-anak sedara aku yg lain.. haha.. nasib kau la jebat.

Menunggu paper terakhir final exam sem 8. Hari isnin yg akan datang. Paper Osce Triad. Very the cuak uoolllzz.. Doakan kejayaan aku yerk!! aminamin. Lulus semua sem nie.


bubye


p/s: hari tu baca balik entri-entri yang lama. Damn. Teruk benar gaya penulisan aku serta tatabahasa. Mesti cikgu BM dan Madam aku benci gilak dengan aku. k.bai



No comments: