Sunday, January 13

"Aku pun nak Hutan Kabut Review!"

KLIK BANNER DIATAS UNTUK JOIN



syarat? jangan risau aku tak suruh korang bayar.

1 - mesti ada blog. kalau tak macam mana aku nak review hahahahahaha ehem.
2 - ehem follow blog Hutan Kabut (auummmm maluu) *optional je* and like FB Hutan Kabut :P
3 - buat 1 entri simple tajuk "Aku pun nak Hutan Kabut Review!" - tak payah berpuisi bagai-
4 - tampal sesuka hati (sebesar atau sebanyak mana yang korang suka) asalkan maksud tercapai. *link pada entri ni*
5 - paste link url entri korang kat komen ini. okay? bye.



ENtri simple --> Wei, review la blog aku... hhehehe (simple tak???)


kbai

2 comments:

Nurul said...

hahaha...agak ahhh besar giler banner kaw...keh3....nty aku review...

zuhanif said...

singgah n follow cni :) dr segmen yg sama :P