Friday, July 13

Mesej Semalam.

Part of me : Ventricular Septal Defect 



Semalam mendapat dua mesej daripada seseorang. Seseorang yang pernah aku berikan kepercayaan 98% kepadanya, tetapi seseorang itu jugak lah yang mempermainkan aku 100%. Aku kena dia sewaktu aku belajar Tahun 2. Tak lama tempoh perkenalan aku dan dia. Sekejap. Tapi, 98% okeyh. Banyak gila. Dia merupakan orang kedua yg aku berikan kepercayaan aku selain Wid. 

Semalam. Dia hantar 2 mesej.  Mesej pertamanya mengatakan dia rindu aku. Dia miss aku. Aku balas, "no need. You have your own life, and me too". Speaking omputeh bila mesej dengan "seseorang nie". Aku balas selepas 30minit dia mesej aku. Sengal. Tak tahu nak mesej apa. Aku dah ada yang punya. 

Mesej kedua, she just said, "why?"...

Why?


Why?


why? Dia tanya aku why?


Aku balas mesej kedua itu selepas sejam lebih. Malas nak layan. Dulu, ada member aku cakap dia psy. Aku tak cakap apa-apa pun. Hanya satu yang aku minta, "ttyn, please dont come to mylife for the second time. Please. You have your own life, u have choose him. I have my wonderful life now. Please"

Tiada lagi mesej. 


Dulu, dia yang mainkan aku. Nasib badan. Mungkin sebab aku selalu mainkan perasaan orang. Tapi, sebab 98% tue. Kesannya terasa sampai setahun lebih.  Dia buang aku macam aku sampah, anjing. Dia boleh tanya aku why? hurm.. dulu ada jugak lepas break, aku nak start again. Tapi, bila aku nak start balik, baru aku tahu. Benda-benda yang member-member aku sembunyi dari aku. Aku korek-korek facebook dia, blog dia, yahoo. Lepas tue, dah tak boleh access. Tukar password kot.


Harap, tiada lagi si Ttyn yang mesej aku.
aku bahagia sekarang.
Bahagia dgn hidup aku
Bahagia dgn orang2 yg aku sayang.


Mesej semalam.
Buat aku geram. tapi. Aku masih tak dapat
marah dia lebih dari yg aku perlu.
why?

sebab 98%. 


p/s : La Cemeria jugak 98% tapi yang nie, aku tak benci langsung. Makin sayang, sedappp!!! kalau boleh, nak lagi makan. Makan dan makan. Sampai bila-bila. Always with La Cemeria







3 comments:

Anonymous said...

suruh dia berdepan ngan sy.. amboi2 berani nk kacau sarang tebuan ye..

SheeLittleSunshine said...

nak like entry ini..
sebab situasi kita sama..
nak bagi 2nd chance tp bila fikir balik..
tidak semua orang deserve a 2nd chances.

H I said...

haha, nice! never been in this situation, maybe you can tell her: the past will never be the future!