Tuesday, February 7

SEGMEN : DREAMS BECOME TRUE.

Klik Banner untuk menyertainya
Syarat-syaratnya.

  1. Follow blog polkadot aku ( wajib )  DONE
  2. Buat satu entry mengenai segmen ini.Tempek header aku guna gam gajah cap harimau.DONE
  3. Apa yg perlu ada dalam entry ? Ceritakan mengenai impian-impian awak semua.Contohnya : saya teringin nak pergi Mekah.  DONE
  4. Entry boleh panjang mahupun pendek.Nak letak gambar pon takpe :) DONE
  5. Ceritalah apapun. DONE
  6. Tag 2 orang bloggers (wajib) DONE
  7. Tarikh luput : 12 Februari 2012 pada pukul 12 am. DONE

Credit : Ubat Muda
Impian : Wanblur nak berjaya dalam bidang yang diceburi, Apa saja yang diceburi. dan nak kahwin awal. ^__^


Tagged : 
tq

5 comments:

Gary Asip said...

kawen awal?.. besar impian tu.. hehe~..

Anonymous said...

aiseh, nama aku tertag pulak. hehe. oke, nanti aku join ye wan :D

thanks for tagging.

hazanis said...

fuyyo..nnti kawin jgn lupa jemput..:)

EMOdisaster said...

mekasih tag :)

9n0L4 said...

dari blog iqa terus lepak sini. terbau² nasik minyak. ;)

farizafairuz.blogspot.com/2012/02/segmen-dreams-become-true.html