Saturday, February 25

Blog Review : Nor Zilla Sensei

KLIK GAMBAR UNTUK KESANA
Assalamualaikum

Untuk sesi review pada malam ini, wanblur ingin memperkenalkan korunk dengan seorang blogger yang agak baru lagi dalam dunia bloggger nie, iaitu Cik Nor Zilla dan blognyer, http://moshimoshicikaru.blogspot.com/.

Pertama kali, kenapa wanblur nak review sangat-sangat blog nie malam nie jugak, sebab wanblur tertarik dengan satu entri cik zilla iaitu:



Korunk klik jer, tajuk entri kat atas nie. kofirm korunk akan terbahak-bahak baca kartun tue. haha.. Nice share.. huhu (wanlur sendiri akui apa yang kartun lelaki tue cakap, erk tulisan)


Overall, wanblur berikan :
  • Header :   B-
  • Tajuk Entri :  A
  • Tulisan/penulisan : B
  • susun atur gadget : B -
  • Loading rate :  A+
  • Overall : B+
  • Komen :  Blogger cik Zilla memang mempunyai bakat dan idea untuk diisi dengan reader. Memang cik zilla mcam jarang nak update/ atau buat entri baru. Tapi, kadang-kadang entri yang dier buat, agak menarik dan tajuk tak boleh blah. Memang tertarik, terutamanya jejaka macam aku hehe.. Teruskan usaha anda. Saya tahu anda boleh menjadi blogger yang lebih baik dari saya. Susun atur gadget mungkin ley rujuk sifu-sifu yang lebih pandai dari wanblur. Apapun, our blog, our stailo. erk.. Bak kata Shazeimy Sam, DImana ada kemahuan, disitu ada highway. Selamat berblogging semua.

p/s : Blog wanblur sendiri pun x lepas, sorry kalau  permarkahan tak menepati citarasa or membuat korunk tak puas hati. Ini hanyalah permakahan ikut sukawanblur. hehe.. Selamat berblogwalking

1 comment:

Nor Zilla Sensei said...

salam... sorry baru terperasan dengan entry wanblurs ni..sorry sangat2. thanks mempromote kiter ea. im really appreciate. kiter bangga dengan awak.ecece..hehe