Thursday, December 15

Hati ini

Awan bentuk love. Tengok dalam KTM otw nak g hang tuah.

Sejak kebelakangan nie, hati aku tak henti-henti meraung. Meraung sakit. Mungkin ini la orang cakap post-breakup syndrom. Tapi yang sengalnya, aku rasa sindrom nie lepas hampir beberapa bulan selepas break up. ceh. Susah gak perasaan nie. Hurm.. Ntah la. Tak tau nak share macamana..hmmm...

Kadang-kadang bila dok sorang-sorang, means that aku memang suka duk sesorang. Bahaya beb. Selalu jer hati dibawa lari kenangan. Tambah-tambah sekarang nie dah balik ke hospital tempat aku belajar. selalu terserempak. what the hack? how must i act? Buat-buat tak tahu or buat tahu tapi tak endah? seriusly, its fake like fucker. Seeing someone. hurm.. tapi barang dah buang jangan diingati lagi. tak baik kan. lepaskan. haha.. T_T

Sekarang, kalau facebook aku pun. Dah macam desperate sangat-sangat. Ye la. sebab lepas bulan 1 hari tue, aku dah mula nak jatuh cinta balik dalam bulan 8. Mula-mula okeyh, tapi tertiba jer budak nie diam terus. senyap membisu. Aku pelik. aku hairan. Apa hal. Kena kanser ke apa kan. diam jer. Riso la gak.aku selalu message tak balas. aku top up kan pun still tak balas. Aku kol konfirm-konfirm tak dapat. Dekat facebook dier dah jarang update. may be sebb dia ada beritahu yang die r sibuk dengan orientasi bagai. okeyh. fine. Tunguu la lepas 7 disember 2011. AKu ingat tarikh nie. aku tunggu lama. msg x balas. kol x angkat. facebook chat? for sure x dibalas, Semuanya dah jadi lain dah skunk nie. Sekrang nie. Aku rasa mcm Fuck ass. hurm.. ntah la.. atleast kalau dah x nak kawan ke apa, cakap la. msg jer pun okeyh. Bukan ada masalah pun. Tak kan aku top up pun, x bley balas 1 msg cakap. "Wei, aku x nak kawan dah.". cukup. its enough for me rather than leave me like this.Oh fake.

Lama tak tangkap gambar bunga. Bunga di hati dah tak der. Bunga kat taman pun jadila..

Orang cakap (khad) cakap, Nie la karma. Kalau dulu aku buat kat orang, skerang aku yang kena. padan muka. hurmmm. ok fine. sigh.

Susah gak erk hidup nie. Sebab tue ar aku selalu kuar sorunk2, sebb lebih baik x der pape ikatan dgn orang. Kalau ada ikatan, payah. hurm.. terutama bila hati akan menaruh harapan. harapan jadi habuk! useless.

okey ar, saja nak sorey. nyte.


p/s : Desperato

7 comments:

SN said...

sedih citer rupanya~~~

terasa sikit2 -.-

Shila said...

rilek2..

ko muda lagi..


abes kan dulu bljr..

kehkehkeh..

da keje mesti jadi jejaka pilihan malaya..

Makbed said...

Sabar ye.... Semoga cepat baik 'luka' di hati.

SI buntal said...

hehehe... xsangke wanblur bermain ngn "hati"..cepat2 recovery balek..kang parah.

MISS IMAKASIHDANI said...

owh ptot sllu muka nmpk sedih je.. balik alone, nek teksi alone, makan alone.

friends can make our days more happy.. jgn alone selalu ;)

MISS IMAKASIHDANI said...

owh ptot sllu muka nmpk sedih je. balik alone, nek teksi alone, makan alone.

friends can make our day more happy. jgn alone selalu :)

gomen no juliet said...

bangkit! n hargai diri sendiri dulu.. in d same situation..maybe lebh teruk..sile doa bnyk2..ok..i should stop rght now..^^