Sunday, November 20

Wondernyte With Foods. Nyam nyam (@_*)


Hari nie group Kuala Selangor ada buat specific survey dekat Kg Bestari Jaya lagik. Kiranya, kali nie 2nd time la aku g sana. Bus sampai jer kat lorong yg aku turun masa first time dulu, Mak cik yang duk umah depan tue terus lambai-lambai. Wow.. ala-ala artis gitu. hehe **dushdush, perasan!!

Tomyam Campur

Hari nie specific ssurvey kumpulan wanblur adaalah tentang Kesedaran Orang Awam tentang Penyakit Diabetes. So, Dari pagi pergi carik balik pakcikpakcik dan makcikmakcik yang dah kena interview last week untuk tanya benda nie. Tapi, hari nie, kehadiran kitaorang macam disenangi sikit. Macam ditunggu-tunggu jer. Mungkin first impression okeyh ok. alhamdulillah la.. 

Sayur Kailan ikan masin

Balik dalam pukui 2ptg, sampai rumah terus kroh kroh melelehkan air liur basi dekat bantai comel. hahaa.. bau semerbak. perghh.. Patut ar aku tido nyenyak setiap malam. ahak.. Tips rahsia untuk orang yang tak ley tido mcm aku. jgn jeles!

Nasik Putih



Malam pulak, pergi makan Kat kedai Tomyam berdekatan Hospital Tanjung Karang, depan restoran mamak mane ntah. Sedapp.. Sedap sebab ada orang belanja. heheee. habis aku makan. nyamnyamm** kalau aku nak makan sesorang, mimpi la yer.. Lebih baik aku g makan kedai tepi jalan jer. hehee bajetbajet**


Ikan Siakap 3 rasa. Tp rasa pedas jer, 2 rasa lg x der kot. lupa letak. ahak

Malam, lepas key-in data beramai-ramai dalam spss, balik layan basuh baju dengan tangan, layan blog, layan ym, layan editiing picture. hehe.. Anyway, Thanks forreading. esok nak g umah patient plak. ada Home Visit untuk Family Case Study.

Sotong Tepung. Soto sedap tp tepung tebal sgt.

\

Gud Nyte sayang-sayang seklian.. (very the voke)


Our Frenxship

Bye, esok plak entri yer.


p/s : menunggu JPA uruskan keciciran nama dari mendapat duit biasiswa. Sabar. :)


1 comment:

AjeyyKhalid said...

adehhh sedapnya.. hehe ;-)

jom join segmen pertama aku ni bro.. hehe

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/11/jom-join-segmen-cerita-di-sebalik.html