Thursday, November 17

Kenangan UPSR aku dahulu (2002)




Dulu sekolah rendah, time UPSR. Aku antara budak-budak yang malas dan pemalas. Kira Most Wanted la. Ada ramai gila yang lagi teror dari aku. Masa kecik-kecik time tue, aku sebagai pelajar yang lemah, KIra realise la cikgu-cikgu very the bias. oppsss.s.(mungkin perasaan perasan je kot). Yang genius akan terus genius, yg bijak akan terus bijak. Yang macam aku nie, 50-50 jer nafas dalam air. hehe

Anyway, Yang paling aku ingat time UPSR tue, Aku jadi RABUN. aku start pakai spek time UPSR la. 1st day. Very the pening-pening nak mengandung. Ye ar, first time pakai ditambahkan pulak dengan paper yg susah. Erk, Bahasa Melayu susah erk? heheeee


ALhamdulillah, aku dapat 3A 2B. Tak cukup untuk dibandingkan dengan kejayaan orang lain. Tapi, cukup sekadar apa yg aku usahakan. yeah.. aku Pemalas nak mampos, esok paper, ptg nie baru study. haaaaa T___T.

TO adik-adik... opssss.. yg lebih muda especially baru dpat result UPSR.

Kepada yang dapat 5A or 4A, tahniah la yer. Itu hadiah kejayaan dan usaha korunk.

kepada yg tak dapat, 3A, 2A or 1A. Jangan risau. PMR ada lagi. Teruskan buat yg terbaik time PMR. okeyh?? PMR penentu aliran mana yg korang akan ambik annti.


Nak jadi Doktor?

Nak Jadi Nurse?

Nak jadi artis ?

Nak Jadi engineerr?

Nak jadi cikgu?

Nak jadi chef?

Nak jadi tentera?

Nak jadi BOMBA?

nak jadi Pereka fesyen?

Nak Jadi hacker...

semuanya bermula di PMR. okeyh?


selamat berusaha dan UPSR 2011 is the beginnging of more survival life.


ALl The best for PMR

No comments: