Monday, September 26

Bila disendiri disakiti...

Sekilas pandang
Minggu lepas merupakan minggu yang paling menyakitkan hati, perasaan serta badan aku. macam-macam yang terjadi. lepas satu benda terjadi, selesai, satu benda yang baru pulok yang berlaku. hebat benor dugaan yang aku dapat nie. redha ja la. aku tahu, mungkin banyak dosa yang aku lakukan, jadi, kena redha jer la. atleast, dapat kurangkan dosa bila nak mati kelak. ye tak.

Minggu lepas, yang tak dapat lupakan ialah time jamuan raya dekat HUKM. pergh.. ramai siot. berebut2 macam budak2 jer aku nie. haha. T.A.M.A.K + AGRESIF --> KUNCI KEJAYAANDI RUMAH TERBUKA. haha prinsip yang sama sekali tepat! anyway, kempunan nak makan satay. sobsob (T_T) ramai + panjang benornya barisannyor... adoi. awas tahun depan. pukul 12, aku dah beratur! haha

Dehyrated due food poisoning
Hari jumaat! Hari yang paling sukar bagi aku. minum air sekilo, muntah dua tiga baldi. makan memang tak ar. diarrhea lagi. adoi adoi. last2 pergi bertenggek dekat emergency ukm, dekat 2 jam, baru dapt masuk jumpa doktor, masuk air, buat ujian denggie takot2 kena denggi ker. then, seguni ubat-ubatan. huuuu. nasib baik ada ascorbic acid! vitamin C. sedap. perisa oren.. sedaaaappp.. free lak tue. haha esoknya terus sihat!! terbaik!!

Bestnya dah graduated!
hari nie, aku join fiqh perubatan. Aku sendiri pun tak terfikir untuk join benda-benda macam nie., CUma, ntah la.. kalau ikut kan. last-last minit, benda2 macamnie mesti aku join or terjoin or mesti join. Mungkin my destiny kot. cheeewaaahhh. anyway, hari nie agak serabut sebab aku jadi teknikal. Dengar perangai beberapa "Orang luar" yang agak annoying!! grrr. macam nak tutup audio, suruh dier jerit jerit jer. oppsss.. astagha, huhu.. tak baik kutuk-kutuk nie. tapi, hati memang panaz sagat tadi.  nasib aircond sejuk!. huh!

Anyway, bila prof har cakap kat depan. sejuk hati mak nyer mengandung. fuhh. habis hilang kepanasan jiwa! then, kuar gambar medic2 senior yg dah grade. konvo. siap pakai jubah merah kot. sepesial... hehe

insyallah, aku in 2 years.. nantikan. sama sama doakan.. amin!

okyh, nak tidur dulu.

bubye

Kucing Berkata sambil berposing : "Apa korang tengok-tengok? nak gaduh ker??"

selamat malam semua
 

2 comments:

yui said...

sakit perut kalau gabung dgn muntah mmg seksa gila kan...

fiqh perubatan tu apa? seminar?

myhatiku said...

erkk..smpai mcmtu skali..he
insyaAllah,tibe giliran hang graduate nnti..he

btw,baru update entri nie..n tersesat pulak name wan blur..bace2..aha;p