Sunday, August 21

Merancang jantina anak? Nak boy ke gugirL?

Ini Merupakan Perancang Penentuan jantina anak. Sama ada anak lelaki atau anak perempuan.. KEsahihannya masih tidak dikenalpasti. Tapi, dengan semua perancangan ini, kuasa penentuan tetap ditanganNYa. Doa adalah yang paling mujarab. Anak kan rezeki dan kurniaanNya. Okiez..

Tips nie. Macam main angry bird tau.. Target kena betul.. Kena lepaskan pada masa dan waktu yang tepat.



Jom lets check it out..

1. Kenal pasti kitaran haid anda. Bila first day period korang datang or selalu datang. kena take note la benda-benda nie.. tak kan, si suami pulak yg nak mengiranya. hehe

Hari 1 hingga 7 merupakan hari diharamkan untuk bermain. So, bagi la isteri korang cuti 7 hari.. kecian dier. sakit tau period pain tue.. okeyh? hari lain banyak lagi.. Okeyh, dari hari pertam haid.. korang buat la target. bila hari ke 14 korang. Hari ke 14 merupakan hari Ovum akan dikeluarkan dari ovary.

2. Anak Lelaki
Lelaki selalunya dikaitkan sebanyak cepat or tangkas. So, kalau korang lepas kan pada hari ke 12, mungkin target tak sampai ke hari 14. Hari yang disyorkan ialah pada hari ke 14. Hari ke 13? boleh la.. kadang2 ovulasi ovum bermula lambat. okeyh?

3. Anak Perempuan

Perempuan diibaratkan sebagai lambat sikit. or slow.. ryte? So, korang memerlukan 2 hari sebelum hari ovulasi korang.. Kalau korang target hari ke 11, dikhuatiri tak sampai 14. Kalau korang buat 13, takot terlepas pulak ovum tue.. uish.. target itu penting..

4. Tak Nak anak, kena pastikan tak main bila?
Ini merupakan hari -hari yang perlu dihindari untuk tidak mempunyai anak. dari hari ke 10 hingga 16. waktu paling dangerous-dangerous.. boleh mengurniakan bagi sesiapa yg merancaang keluarga.. ingat taW!! Kalau main waktu nie, pastikan beli sesuatu di 7E dulu. okeyh?? jagan berkira sangat, nanti beli yg fragile, bocor pulak..

6.Tak nak Anak, Tak nak guna "Barang". Bila erk?
Selepas hari ke 16. Safe play. Do intruments, no child.. fun play..

P/s : Ini merupakan tips sahaja taw. Tips yang wanblur dapat dr pensyarah wanblur. Ntah betol ke tak. wanblur tak tahu. blom ada experience lagi.. Dapat anak ke, jantina apa ker. semuanya bergantung kepada Allah. Okeyh?? Dekat sini ada 1 lagi website yg buat benda nie jugak.. klik jer jadual kitaran haid di bawah tue. okeyh?



Selamat mencuba!!
Pandai buat, pandai jaga.. okeyh?

bubye.

4 comments:

Cikya said...

tak faham..
apo kaitan cepat lambat dengan anak lelaki/perempuan..
huu...

Unknown said...

rase malu nk baca, tp dah terbaca.ops.
tp ekceli berguna bila masenye nanti :)

Bunga said...

:')..hehehe..betul semua dari DIA tapi leh cuba..hehe..

Mr.She said...

ammboi.. dh eksaited nk dpt ank ke wan?? haha, btw nice sharing. cikgu bio pernah ajr rsenye mse skolah dlu :')