Thursday, April 28

Meh la singgah jap : Sesi Memperkenalkan Jiran Blog Wanblur

Assalamualaikum dan selamat malam kepada semua,
Harap-harap hari ini memberi keindahan, keunikan dan kenangan kepada anda semua, Blogger yang comel. Ya, korang semua memang comel. Comel sebab kecantikan itu dalam hati. Blogger semuanya comel-comel. huhu

JIRAN BLOG 
Sebenarnya, idea membuat jiran blog ini tercetus daripada idea seorang Blogger Ini, yang ingin merapatkan ukhwah antara blog wanblur dan dia. So, dia merupakan Jiran pertama wanblur. Dah lama dah. Asyik nak lari jer kerjanya. haha




Jom Berkenalan dengan JIRAN BLOG WANBLUR


JIRAN HOT 1 : Blogger AkubudakKental
 Blog akubudakkental merupakan sebuah blog personal yang merangkumi perjalanan beliau sebagai seorang pelajar, seorang wanita, seorang anak dan juga seorang bakal doktor. Impiannya tinggi. Namun, segala tekanan, tangisan, gelak tawa dikongsikan bersamanya dengan dunia blog dalam blog akubudakkental. Ingin mengetahui lebih lanjut, sila kunjungi blog beliau.

MARI MENJADI KENTAL BERSAMA CIK KENTAL. KLIK BANNER UNTUK KE SANA


JIRAN HOT 2 : LuvmeMryna
LuvmeMryna atau nama panggilannya Mryna aka Maryana memang Terbaik dan Hot!! haha,. Sporting sangat-sangat. Wanblur minta Mryna buat satu Ulasan or cakap-cakap tentang Blognya. Wanblur tanya Kenapa Blog Mryna Wajib dilawati? Dan nak tahu Jawapannya?? huhu

"Blog saya memang lah blog personal. Kalau tengok pon, banyak cerita saya yang tah apa-apa je banyak.  Tapi tapi tapi, saya ada jugak selitkan isu-isu terkini yang korang patut tau. Tak ada lah cerita saya yang syok sendiri saja kan yang ada. Hoho. Silap haribulan sorang pon taknak jengah dah. T_T
Lagi lagi, sebab blog sy ringan bila dibukak guna google chrome. Jadi tak payah lah nak tunggu lama semata-mata nak loading kan. Tapi pastikan internet laju jugaklah. Huhu.
Blog saya pon tak ada banyak gangguan sangat. Tak ada lagu-lagu yang bukan autoplay, tulisan okay, full typing dan senang untuk difahami.
Kalau orang rajin singgah blog saya, saya pon akan rajin singgah blog orang tu jugak.
Jadi, lawatilah blog saya. hahaha
"

Ingin mengenali Blogger sporting ini? Klik Pic atas.


JIRAN HOT 3 : Blogger aIeDa / sweet sour of...
Blogger Aieda wajar dianggap antara blogger yang berjaya dalam fikiran wanblur. Walaupun baru sahaja 1 bulan dan 1 hari beliau menulis blog, Namun, beliau berjaya menarik sebanyak 375 follower blog beliau. Hebat bukan! Ingin menyertai mereka untuk membaca entri-entri menarik dan terbaik daripada Aida? JOm serbu Blogger aida di Blognya Dunia Rahsia Aieda.


Ingin mengetahui rahsia dunia Aida? Klik pic atas.   



Daripada wanblur untuk Jiran Blog wanblur:

Wanblur bukanlah blog femes atau terkenal. Wanblur hanya seorang blogger biasa yang ingin berkongsi cerita dalam alam maya ini. Sedikit terharu dan berbesar hati kerana korang bertiga sudi menjadi jiran blog wanblur. Wanblur akan berusaha menjadi jiran blog yang terbaik. Kalau ada silap, beritahu la yer.. Peace no war.  Sama-sama memeriahkan dunia blog.


Pesanan Wanblur untuk Member-Member Blogger diluar sana.
Jemput selalu ziarah blog jiran wanblur. Mereka hebat. Setiap entri mereka hanyalah yang terbaik untuk tatapan anda semua. Dunia Blog ini Luas, Tapi dengan adanya Jiran Blog ini. Perhubungan antara Blogger dapat dieratkan. ye tak? Sama-sama berblogging.


P/s : Wanblur mencari sorunk lagi Jiran blog. Blogger lelaki yang mana berminat? Just roger-roger wanblur. hehe

Love you all, readers

4 comments:

Shira Mary Jenn said...

adoyaiiii..haha ;)

mar said...

wanita?gadis kot..haha..thanks:)

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
kAmi dAn mEreKa said...

ala, segan lah pulak macam ni,
tak pe lah, kite jadi pembaca je la kat wanblur ni, hehe ;)