Friday, March 25

Hasil mujarab : turun 10kg dalam 1 Bulan [psss.. jgn jeles]

Asalamualaikum,

Dah bersawang blog nie. Siap ada spider lagi. Nasib baik spider kecik jer. kalau besar.. aku akan terus biarkan blog nie bersawang. **aku takur spider walaupun tengok gambar/ bayangan / antrophobia.

Sebenarnya, harinie hari paling happy aku.. Sebenarnya selepas balik dari exam pagi tadi, dalam pukul 9.30pg macam tue, aku terus g Pusat Darah Negara. Kenapa?? Kenapa aku p sana? Darah banyak sangat ker sampai lebih-lebih?? hehe

Hari nie merupakan hari aku menerima 2nd dose aku untuk hepatitis B vaccination. Korunk dah ambik tak? semasa tunggu no giliran aku. Walaupun orang tak der, [aku 3005, no skunk 3004], aku tunggu hampir 30minit, baru dapat suntikan. huwaa.. macam nak nangis jer.. walaupun aku dah banyak kali derma darah (nie pun ambik vacine sebb nak tukar apherisis0, aku takut jarum.. gege

tadi g timbang kat kaunter, berat aku.. Oh my God. Macam tak caya jer..

Sebelum : 94kg
Sekarang : 85kg
Matlamat ; 75kg

hehe,, siap timbang 3 kali. sampai kat tue cakap, "ai, banyak kali timbang.." sambil senyum2 mnaja kat aku.. *dushdush,,, perasan.. haha

apa rahsianya?

Nanti aku kongsi rahsianya bila aku capai80kg. ok?? dalam masa terdekat..

Bro ben jadi idola aku, tapi Aku selalu layari Batman punya Blog.. Tips2 diorang best..

Jaga kesihatan, jaga makan, jaga senaman dan jaga kekasih.. erk.. perlu ker??
ye ye.. jaga kekasih -->> jiwa tenteram damai.. :)

k lah, nak g jog jap. nak ikut tak?? ala dekat jer. tasik titiwangsa.. pekena 2 3 round..

p/s: hujung sem -->> duit x masuk lagik -->> hope dapat duit tp malu nak gtau..

1 comment:

solomolo said...

pergh...
banyak kurang tue...
ce cite...
ce cite...