Sunday, February 27

tak payah klik I bosan I air mata laki

Assalamualaikum readers,

sebenarnya aku sendiri tak pasti dengan apa yang aku rasa,
tak pasti dengan apa yang aku idam-idamkan dalam hidup nie
gembira, gelak kuat sampai "high",
lupa semua yang sepatutnya aku buat.
hurm, ntah la wei..
5 Tahun as Doc-to-be..
Berjaya ke tidak??

Tgk Wayang sampai ke Sunway Pyramid

Sekarang ada program ilmiah dekat fakulti aku
sesi jawab2 soalan, jawab2 nota2..
hurm, aku x p
orang lain p.
bodoh betol la aku nie.. 
jangan tiru aku okey..

Semalam ada orang beritahu ada kisah sedih
meinmpa sahabatnya
dia sedih
orang lain pun sedih
tapi aku??
jujur, aku tak rasa pape..
kenapa erk??
sedangkan shbt dier tue kawan sekolah aku jugak
roomate aku tuk 2 tahun time SPM.. 
kenapa erk??
air mata laki aku dah habis erk??
aduih..

k lah, 
nak g PNM
bubye


p/s : semalam g tgk Scrantum.. tak best pun. hampeh... :( 
** kempunan nak main boling**

Korang pandang lama2. cari maksud tersirat gambar nie.. ia menandakan kehidupan aku sekarang.. ( '' '' )

5 comments:

yui said...

kosong?

Aida Azryn said...

owh.. jom2 main bowling same2.. XD

Shazwan Azizan - wanblur said...

yui92 : Jiwa kosong.. keirng terkontang

Shazwan Azizan - wanblur said...

Aida Azryn : Boling?? hehehe sebb semalam tgk ada org practice boiling. tue yg kempunan tue

eesyaheera said...

student medic ke? insyaAllah berjaya :)