Wednesday, January 19

kepenantan di malam hari..

semalam merupakan malam yang paling penat dan memenatkan bagi aku. setelah tidak lama melakukan perkara itu. Setelah beberapa ketika mencuba untuk mengelak perkara itu. Akhirnya, segala keinginnan dan hasrat tercapai jugak. Aku semalam memulakan semula program 30 Hari yang aku reka untuk diri aku. Yea.. program 30 hari yang aku lakukan untuk diri aku sendiri. Tidak ada kena mengena dengan orang lain atau kaitan nya dengan orang lain. Diri ini hanya untuk mencari sesuatu yang dapat mengisi kesunyian dan kemuraman diri ini sahaja.

semalam sekitar pukul 7.30malam. sekitar waktu tue, aku dah mengorak langkah untuk memulakakn semula program itu. Aktiviti pada malam ini agak lama la. sekitar pukul 10mlm baru selesai. dekat 2 jam jugak la aku habiskan dekat tasik titiwangsa. malam semalam, tasik ramai orang jugak laer. ada yang berjalan2 dan ada jugak yang ehem ehem.. paham2 l yerk.. aku?? buat buat tak nampak jer. mana korang tahu. yang korang nampak tue bukan orang. hah.. tak kan nanya kalau korang tengok or tegur. huhuhu.. boleh terbakor jiwa nie

Overall semalam, merupakan 1st day yang kali keduaaku program 30 hair. harap2 lepas nie tak der kekacauan sudah. dah tak der halangan sudah. jiwa ini memerlukan ruang untuk menenangkan diri/jiwa ini memerlukan masa yang berkualiti.. Semalam 1 round, dalam 15minit, lepas tue dok dekat dengan Gym around 1 jam lebih . rasa macam nak pecah kepala otak nie. acam nak luruh saja bahu dan deltoid2 nie.. adeih adieh.. penat + letih + sakit.. hurm.. kena bersabar untuk menunnggu hasilnya nanti.. huhuhu

oklah, nie aku update blog dekat library fakulti aku. internet kat kolej aku macam haram jadah jer. kejam sunguh. sekejap ada sekejap tak ada. Buat hilang mood jer..

semalam aku tak puas hati, Diorang kata group facebook itu adalah group private.. group untuk aduan. tetapi, bila buat aduan, orang diadu terus ditelefon oleh pejabat. dan kena sindir sindir dengan mereka. bodoh!! What The FUCK!@! grrrr.. opppsss.. sorrryyy.. What the Face!

p/s : cerebellum dan cerebrum menghantui Thaipusam aku, dandiiukuti jugak dengan brain stem dan cranial nerves.. huwaaa huwaaa...

merindui diri fattyn
dimana engkau mendiam
dimana engkau ketika ini?
tahukah engkau,
aku teringatkan diri mu...

1 comment:

~diary atyNz~ said...

maaf kan saye .. mgkin saye bukan yang terbaik utk awak..