Monday, January 24

banyak yang berlaku dalam seminggu ini..

asalamualaikum dan salam sejahtera readers,

sebenarnya aku sekrang nie tengah beronline dekat dengan library fakulti aku. punya la usha usha belakang takot pak cik librarian nampak aku online  nie. hehehe orang kata, tulis blog malam malam kena duduk bersila, tapi tulis blog siang siang kena usha usha. Ananti tak pasal pasal aku kena banned plak..

Aku sebenarnya ada 2 entri yang aku tak sempat nak post. dalam dalam draft. yang pertama tentang pemilik award "The Sporting Blogger" dan yang kedua ialah entri "sepetang di tasik titiwangsa-ala ala pelancong asing". dua entri ini ada gambar dan banyak link link. Intenet kat koelj tak dapat nak suport memandangkan ke"wifi"an dier sudah menjadi sewel. Adakah terkena jangkitan Influenza A atau Jangkitan Pneumonia?? adeih aideh.nanti aku dah post jangan tak baca pulak twu. gigit kang.. hehehe (saje jer na gtau yg gigi aku tajam tajam,.. suka gigit org.."

Minggunie merupakan minguu terakhir la aku dekat KL. lepas nie, Ngeri Kedah dah mai mai pangil aku. MAI BALIK OOII MAI MAK KAMPONG!! heheh tapi didalam suka, ada seksanyer. Minggu yang penuh dengan Klinikal dan Kelas-malas, serta Penuh dengan meetinggg.. gggrrrr.. penat la macam nier.. tak sabar sabar nak balik umah. tapi, nanti baklik umah. x derinternet. so, kena stay dulu sehari dua weekend nie. baru balik. Nak tulis entri yang terpendam..

Ok lah, cheq dah nak masuk kelas sudah, bubye korang. sayang korang

p/s : kadang-kadang, walaupun tak derorang yang membaca entri dalam blog, tapi tangan dan jejari asyik ingin menulis kerana iai suatu kelegaan dan satu perkongsian hidup dengn orang alain.. Rasa diri ini ada seseorang yang mendampingi..

p/s : P/s, I LOVE U. The movie that i watched 3 Times in last sunday. huhuhu

p/s : petang nie ada perjumpaan dengan mentor. Habis la aku kali nie. Sudah la kena resite 2 paper.. adeih adieh.. maloouuussss u ooolll

p/s : bubye

2 comments:

budaknerd~ said...
This comment has been removed by the author.
budaknerd~ said...

haishhhh :P i love u aje die,kate kat aku jiwang konon..bla la hang :P huhu