Wednesday, December 29

Untuk kawan MEdic shj... yg len boleh jugak CHC guideline

Ok, ini apa yang aku rasa macam mana pendaftaran CHC melalui e-learning. Aku tak post dekat blog BBA sebab aku takot cara aku nie salah. Tapi, aku sendiri pun tak tahu. Just nak kongsi la. kalau salah jgn salahkan aku. ok..

Step 1 : sila klik Elearning dari BBA blog.


step 2 : akn keluar skrin ini. Klik pulak Undergraduate. sebelah kiri atas.. ada kan..


step 3 : klik pulak medicine

Step 5 : Klik CHC ada kan..

step 6 : Sila taip username (no matrik) abnd password (sila semak no di BBA blog.. enrollment key)


step 7: yeah, sudah berjaya.. !!!

Ini merupakan yang terbaru

untuk makluman, ada jugak kawan2 yg sudah klik elarning dr BBA blog. tapi terus masuk ke Sini. i means step 7. I rasa sudah daftar la tue.. ok??

kalau klik elearning, x kuar halaman macam step 2. korang edit URL yg keluar tue, delete all words till .com/ ok?? then, taraa... step 2 la jadinya


kalau salah mintak maaf yer..
tq

No comments: