Wednesday, December 22

spongebob Days?

hari nie aku secara natijahnya aku hanya ada 2 kuliah dan 1 Zt (pengurusan masa). tetapi disebablan perubahan disaat saat akhir, hari nie hanya ada 1 kuliah saja. adeih.. bengong bengong.. menyesal aku terkejar kejar bangun tidur, terus mandi dan berlari naik bus. sudah la aku naik bus lewat. ramai. nasib baik jer tadi. kalau terlepas kelas tue means that aku memang lagi lagi la lewat. huhuhu.. apa nak jadi tak tau la dengan aku nie. hari hari bangun lewat. Jam kunci, tapi tak dengar. adus aduh.. habis ar kalai aku ada pbl pukul 8pg. sure sure kena maki hamun.. hur.. need to change. go sleep early.. :)

Hari nie aku dapat banyak nota dari jabatan patology. walupun terdapat sedikit pertindihan dan kekeliruan antara aku, office dan Patho Dep, akhirnya,, alhamdulillah.. its solve with happy ending. lega rasanya. kalau tak, berserabut la aku hari nie.. hurm.. 3 edaran dari patho.. lepas kira kira notes dan edarkan sikit sikit, aku dengan Datuk K, Datuk Siti, dan Model BM (Baju Melayu) pergi makan dekat HKL. sedap.. nyum nyum.. murah murah.. boleh la kalau nak kompare dengan kafe fakulti. makanan tak sedap dan harga mahal.. teringta kata kata cashier.. " adik, 5 ringgit.. ) dengan nada biasa dan harmoni.. kalau skunk nie, 10 ringgit macam seringgit jer. laju betol ekonomi skunk.. adeih.. aku parah., aku sesak.. ada sapa sapa yang nak bagi duit kat aku ker??? hehhe.. kalau nak bagi.. akaun bank aku tadahkan.. hahaha

Spongebob Day?
sebenarnya bukannya spongebob day pun. hari nie aku dah menerima tempahan untuk cookies yang aku order hari tue. Delivery dier terus kepada aku. bagus bagus.. cedap cokelat tue.. tengok jer gambar dier.. hiasan dier.. rasa sayang pulak nak makan,, adeih,.. adeih.. aku beli 10 bijik jer.. sama cepat dier dapat.. huhuhu. Overall aku katakanCookies nie sedap, lembut, berkrim, comel dan cute !! servis terbaik..

Korang nak tengok ker cookies tue macamana?? hehehe.. jangan jeles sudahla yerk..
(sedapnyer aku makan..)


Comel kan mickey mouse... eh minnie?? macam mana ley minnie?? aku nak mickey.. 
Mickye mouse, si romeo sejati.. :)


Aku saja jer nak bagi besar sikit gambar dier. huhuhu nak bagi korang meneleh-neleh air liur tue.. hahaha.. Kan aku dah kata, cute . tak nak percaya sudah. rasanya.. famous!! boleh challenge famous almos nie.. betol.. kalau korang tokak ( Gigit/ bite/ eat). mesti rasa oreo inti dier.. cokelat penuh berlemak.. huhuhuhu..cokelat tak cair.. sedap sedap.. NyumNyam

Untuk tempahan, sila inform kat aku. nanti aku diret korang ke supplier dier
tukang buat nie ( cookies maker) tue budak2 aku jugak.. ok??


p/s : Ramai kawan-kawan aku yang ambik test JPJ arini. kepada yga lulus, tahniah, kepada sekor yang tak lulus tue.. padam muke!! hehehe.. gurau jer.. usahala lagi..


GTK IS THE BEST


rindu bb saya, fattyn
mane dier lari erk??
lari??
eh.. mana dier jalan erk??
(buncit tak ley lari banyak.. )
  

kawan - kawan.. memncari belanja

1 comment:

Nur Liyana said...

comel lah minnie!! :DD
law beli rasa tak sampai ati nak mkan..