Friday, December 24

Blogwalking

asalamualaikum dan salam bloggig kepada semua readers,

Hari nie wa sangat happy.. wa cakap sama lu.. WA SANGAT HAPPY
akhirnya, aku telah berjaya meng"Cover" tido time aku yang telah beberapa hari tak cukup
Orang kata kalau tak cukup tido, pertumbuhan terbantut.. Yup! aku akui, pertumbuhan terbnatut sebab Growth Hormone or Hormon Pertumbuhan dihasilkan 5 kali lebih banyak dari waktu tidak tido (berjaga). tapi, aku hairan, kenapa aku tak cukup tido. tapi Aku rasa macam badan aku semakin besar?? ooo.. korang tipu yerk.. hehehe (ayat mencover).. huuhu.. hurm.. blur-blur, mana tak membesar. lepas makan jer terus tido. mana tak besar badan tue. memboyot jer.. macam org mengandung 2 bulan.. hehe

Hari nie, Jumaat aku tak ada kelas, jadi, esok pagi till malam. aku akan membuat satu lawatan besar-besaran kesemua blog yang aku follow dan difollow. huhuhu, bersemangat waja aku nie.

Disebabkan nak buat Penjelahan besar-besaran esok, malam nie kena tido awal
kena simpan stamina, kena cari idea dalam mipi, dan
memastikan mata sentiasa segar
so,
Jom TErapi Mata

Sayang korang,
untuk makluman semua readers
INi saja la tempat aku luah kan masalah aku,, perasaan aku
aku nie pemalu kalau nak luah2 nie..
pernah dulu ada orang cakap aku nie ego..
yup.. aku akui aku sangat2 ego..
tapi
Selama hampir setahun lebih aku berblog..
You are the one that teach me how life is about
thanks yer..
hidup memberi lebaih baik dr menerima..

sayang korang

P/s : nak bagi flying kiss tak boleh sebab nanti BB saya jelaous.. huhuhu

TUNGGU ESOK Yerk..

No comments: